Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מקציף אלטרנטיבי לגלוריה הוא מקציף וונוס 2 ליטר:

http://www.ebay.fr/itm/KWAZAR-Venus-Super-Foamer-Schaumspruher-fur-Snow-Foam-Pre-Wash-Cleaner-Shampoo-/232267504620?rmvSB=true

 

100 ש"ח כולל משלוח.

 

2. לגבי גלוריה, בדקתי באמזון וכרגע הם לא שולחים לישראל (אי אפשר לדעת מתי הם כן ישלחו לישראל).

 

3. באיביי הגלוריה עולה 300 ש"ח כולל משלוח.

 

4. את הגלוריה שלי קניתי ממפיץ בארץ בכפר בילו ברחובות.

הקניה הייתה לפני כמה שנים, ואני לא זוכר את שם החברה שנמצאת בבילו.

אם אני אזכר, אני אערוך את ההודעה.

 

5. מי שמייבא לארץ את מקציפי גלוריה הם "שבא טכנוטק":

http://www.shva-tec.com/index.php/%D7%94%D7%A7%D7%A6%D7%A4%D7%94

 

שווה ליצור איתם קשר אם אתה נעול על גלוריה.

 

אם שום דבר לא יעזור, לדעתי לך על הוונוס.

פורסם

אפשר להשיג באמזון גרמניה את הגלוריה 1 ליטר ב200 שקל עד הביתה.

היה פה פוסט בנושא, צריך לחפש .

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אפשר להשיג באמזון גרמניה את הגלוריה 1 ליטר ב200 שקל עד הביתה.

היה פה פוסט בנושא, צריך לחפש .

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

א. מעדיף לקנייה מיידית גם בתוספת של כמה עשרות בודדות של שקלים

ב.באוטוסטור המחיר הוא 159.

×
×
  • תוכן חדש...