Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוויתי עכשיו מספר פעמים ברציפות בעיה מוזרה בדייאטסו סיריון שלי.

בהתחלה חשבתי שהמצבר הלך או שישנה בעיית חשמל כלשהי, אבל עכשיו אני לא בטוח.

 

כשאני ניגש לרכב ופותח אותו באמצעות השלט, הכל עובד כרגיל. האוטו נפתח והאור בתוכו נדלק.

בשביל להתניע אותו צריך להשתמש בקודן ואז לסובב את הסוויט'ש.

הקודן עצמו מואר ועובד. אני מקיש את הקוד ואז יש צליל אישור שניתן להניע את הרכב, אבל כאשר אני מנסה לסובב את המפתח האוטו פתאום לא מניע והחשמל והקודן ברכב נכבים (כאילו אין חשמל).

מה שמוזר הוא שאם אני לוחץ על הברקס פתאום האור ברכב נדלק והקודן שוב עובד. עכשיו כשאני מקיש שוב את הקוד האוטו מניע.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה מראש לעונים.

פורסם
בדוק את ההדקים של המצבר ואת המתח עצמו במצבר.

 

תודה על התשובה. אני אבדוק.

חשוב לי לציין שמצבר חדש יחסית. מצבר בן שנה בערך של שנפ.

אתה חושב שזה באמת קשור למצבר ושלא מדובר בבעיית חשמל כללית?

פורסם

הרכב ברשותי כמה שנים (לפחות 4 שנים). הקודן היה שם עוד מהקניה הקודמת.

זאת פעם ראשונה שיש בעיה בנושא.

×
×
  • תוכן חדש...