Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר פייסבוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

יש לכם פייסבוק? כמה חברים יש לכם?  

151 הצבעות

  1. 1. יש לכם פייסבוק? כמה חברים יש לכם?

    • אין לי פייסבוק
      25
    • יש לי בין 0-200 חברים
      60
    • יש לי בין 201-500 חברים
      35
    • יש לי בין 501-1000 חברים
      23
    • יש לי בין 1001-2000
      4
    • יש לי מעל 2000 חברים
      4


פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פעם ראשונה בים?

 

תיקנתי לך.

 

"שניה"

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
69 חברים בדיוק,מכיר את כולם (כמעט,לפחות את רובם) גם בחיים האמיתיים.

 

כמו כולם הרשימה מורכבת ממשפחה\חברים\בעלי תחום ענין משותף וכו'.

 

באמת זמן טוב לקצץ מעט.

מילא היית אומר 69 חברות... היה מעניין.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

או שואף ל 72 בתולות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נכון אך גם תיקנתי לך את הנק' לסימ'ש כי זו שאלה ולא תשובה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שמח שאמירה שלי היא זו שהציתה את הדיון. קצת מתבייש להגיד שכיום יש לי קרוב קרוב ל-500 חברים, כך שאני צריך להפסיק להכיר אנשים חדשים כדי לעמוד במילתי. או לחילופין, הגיע הזמן לסינון קל...

 

כמה נקודות בהקשר הזה:

 

1. אני עדיין בדעה שמעט מאוד אנשים באמת מכירים כל כך הרבה אנשים אחרים. נכון, יש כל מיני סוגים של אנשים שכן, כמו נותני שירות שמסתמכים על הפייסבוק, או מארגני מסיבות, מפיקים וכדומה. אולי ההערכה היום קצת יותר גבוהה מ-500 אבל הפואנטה המקורית של דבריי נשארת - גם אם דיברתם פעם אחת במציאות עם כל אחד ואחד מהאנשים האלה, אתם בקשר על בסיס חודשי או אפילו שנתי עם משמעותית פחות אנשים ממה שנדמה לכם.

 

2. אני לא מצליח להבין איך אנשים עם כ"כ הרבה חברים או כ"כ הרבה לייקים מצליחים לשמור על פייסבוק שימושי עבורם ולא מבזבז זמן קולוסאלי. עם כמות החברים שיש לי ועם בערך 100 לייקים אני מוצא את זה גבולי לגמרי. אנשים עם יותר בטח מקבלים עשרות או מאות התראות ביום, 95% מהן, כמובן, זבל.

 

3. אצלי אין אנשים שאני לא מכיר בפייסבוק (לעומת כמה ממכריי שבכל פעם שאני מקבל בקשת חברות מ-BOT - בדר"כ עם שם סקסי ותמונה אפילו יותר - אני רואה שהם כבר חברים "שלה"). יש לי איזה 100 עוקבים ו-40 בקשות חברות של אנשים שאני לא מכיר או אולי מכיר ורק לא בטוח.

 

4. אני משתמש בפייסבוק בעיקר בשביל לשמור קשר עם מכרים (זה נוח יותר מוואטסאפ), מעקב אחרי כמה יוצרי תכנים שאני אוהב (נניח ליאור שליין או ג'ון אוליבר) ושמירת התמונות והסרטונים שלי בפורמט נגיש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמח שאמירה שלי היא זו שהציתה את הדיון. קצת מתבייש להגיד שכיום יש לי קרוב קרוב ל-500 חברים, כך שאני צריך להפסיק להכיר אנשים חדשים כדי לעמוד במילתי. או לחילופין, הגיע הזמן לסינון קל...

 

כמה נקודות בהקשר הזה:

 

1. אני עדיין בדעה שמעט מאוד אנשים באמת מכירים כל כך הרבה אנשים אחרים. נכון, יש כל מיני סוגים של אנשים שכן, כמו נותני שירות שמסתמכים על הפייסבוק, או מארגני מסיבות, מפיקים וכדומה. אולי ההערכה היום קצת יותר גבוהה מ-500 אבל הפואנטה המקורית של דבריי נשארת - גם אם דיברתם פעם אחת במציאות עם כל אחד ואחד מהאנשים האלה, אתם בקשר על בסיס חודשי או אפילו שנתי עם משמעותית פחות אנשים ממה שנדמה לכם.

 

2. אני לא מצליח להבין איך אנשים עם כ"כ הרבה חברים או כ"כ הרבה לייקים מצליחים לשמור על פייסבוק שימושי עבורם ולא מבזבז זמן קולוסאלי. עם כמות החברים שיש לי ועם בערך 100 לייקים אני מוצא את זה גבולי לגמרי. אנשים עם יותר בטח מקבלים עשרות או מאות התראות ביום, 95% מהן, כמובן, זבל.

 

3. אצלי אין אנשים שאני לא מכיר בפייסבוק (לעומת כמה ממכריי שבכל פעם שאני מקבל בקשת חברות מ-BOT - בדר"כ עם שם סקסי ותמונה אפילו יותר - אני רואה שהם כבר חברים "שלה"). יש לי איזה 100 עוקבים ו-40 בקשות חברות של אנשים שאני לא מכיר או אולי מכיר ורק לא בטוח.

 

4. אני משתמש בפייסבוק בעיקר בשביל לשמור קשר עם מכרים (זה נוח יותר מוואטסאפ), מעקב אחרי כמה יוצרי תכנים שאני אוהב (נניח ליאור שליין או ג'ון אוליבר) ושמירת התמונות והסרטונים שלי בפורמט נגיש.

2. העיניים והמוח יודעים לסנן לפי השם של האדם ולפי האייקון של ההתראה מה כן תראה ומה לא. אחת לכמה זמן המוח לא עושה כבודה טובה ואתה תפספס אולי תגובה אחת על משהו שכתבת.

כמוך כמוני, אני מקבל כמה בקשות חברות ביום ולדעתי המונה עומד שם כבר על 1000 בקשות. לא רק שאני לא מאשר, אני גם לא מסתכל מי שלח.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

אגב, אני בכלל לא אתפלא שאתה מקבל כל כך הרבה בקשות חברות ביום בגלל שיש לך כ"כ הרבה חברים. מוכן להתערב שככה בדיוק עובדים הבוטים (או אנשים טיפשים) - רואים שאתה חבר של אנשים שהם חברים שלהם - ומבקשים חברות אוטומטית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אגב, אני בכלל לא אתפלא שאתה מקבל כל כך הרבה בקשות חברות ביום בגלל שיש לך כ"כ הרבה חברים. מוכן להתערב שככה בדיוק עובדים הבוטים (או אנשים טיפשים) - רואים שאתה חבר של אנשים שהם חברים שלהם - ומבקשים חברות אוטומטית.

זה לא בגלל זה אלא בגלל שאני שם מוכר בתחום שלי.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

גם, אתה צודק. לא טענתי לרגע שאתה לא סלב. אבל אני רואה את זה על עצמי - אני מקבל בקשות חברות מבוטים שחברי פייסבוק שלי אישרו אותם קודם. ואז אני עושה חישוב קטן:

לי יש 500 חברים ונניח שליש מבקשות החברות שלי הם פרופילים מזויפים. לך יש פי 3 ולכן אני משער שקיבלת מאות בקשות חברות מפרופילים מזויפים של חברים שלך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמח שאמירה שלי היא זו שהציתה את הדיון.

לקח לי קצת זמן.

 

3. יש לי איזה 100 עוקבים ו-40 בקשות חברות של אנשים שאני לא מכיר או אולי מכיר ורק לא בטוח.

מה הענין עם העוקבים?

כל מי ששולח לך חברות ולא אישרת נהייה עוקב?

יש לי רשימת בקשות די גדולה שלא אישרתי. (ולא מחקתי). אם אני מאשר פונקציית עוקבים הם יעברו לשם?

יש אפשרות להוריד מישהו מרשימת עוקבים?

העוקבים קוראים רק מה ש-PUBLIC או כל מה שבפיד?

אפשר להעביר חברים קיימים מרשימת חברים לרשימת עוקבים?

אם אין PUBLIC העוקבים לא רואים כלום?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עוקבים זה אנשים שהם לא חברים שלך אבל "מנויים" לפיד שלך ורואים דברים שאתה מפרסם כ-public.

אם אפשרת עוקבים, מי ששלח לך בקשת חברות נהיה אוטומטית עוקב.

אתה יכול להוריד מישהו מהעוקבים ע"י עשיית block.

הם קוראים רק מה שפאבליק.

אתה יכול לעשות למישהו unfriend ואז הוא הופך להיות עוקב שלך (אני חושב).

אם אין פאבליק אני חושב שהעוקבים לא רואים כלום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...