Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה שלב מתחילות הבעיות הרציניות? השוואה בין יונדאי גטס/אקסנט/אלנטרה, סוויפט ופורד


nofaramar1
שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי,

אני מחפשת רכב פשוט ואמין. יש לי כמה אופציות כרגע אבל חשוב לי מאוד לדעת אם מבין הרכבים שאני בודקת ידוע על בעיות שמתחילות לא משימוש לא נכון אלא ממס' הק"מ שהרכב עבר או מס' השנים שלו בכביש.

לדוגמא, שמעתי שביונדאי אקסנט מ140,000 KM מתחילות בעיות בגיר

וכן, ביונדאי אלנטרה מ-150,000 KM מתחילות בעיות בגיר ובמנוע...

 

הרכבים הם-

 

*יונדאי אקסנט 2003-2005

*יונדאי אלנטרה 2003-2005

*יונדאי גטס 2005-2007

*סוזוקי סוויפט 2001

*פורד פיאסטה 2001

*פורד פוקוס 2004

 

זה מאוד יכול לעזור לי.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלאי הוא ספציפי לרכב לפי אופי השימוש בו, ורמת התחזוקה שהוא עבר לאורך חייו. באף אחד מהדגמים שציינת אין מחלות כרוניות שגורמות לו להיות לא ראוי לקניה בתור משומש. יש להשתדל לחפש רכב שמור ומטופל ככל האפשר במגבלות העובדה שמדובר ברכב בן 10+.

 

למנוע ולגיר אין "קילומטראז' תפוגה".

 

מאחר שלשאלה זו יש פוטנציאל קלישאתי גבוה - ננעל בזאת

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...