Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המון אתרים והמון "זיופים" (מילוי חצי טונר).

מישהו מכיר חברה/אתר אמין להזמנה?

מילוי לא עוזר כי הטונר הישן היה מפוצץ.

 

תודה

פורסם

אני קונה שנים מדיו-סנטר.

שליח עד הבית למחרת היום.

דיו וטונרים חלופיים זולים ואיכותיים ואף פעם לא פישלו או נתנו תוצאה שונה מהמקור.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תמיד הזמנתי טלפונית כי יש להם מבצעים שאין באתר.

נגיד 2 סטים במחיר מיוחד או אם קונים סט שלם מקבלים 1 שחור מתנה או כל מיני צופרים כאלו לפי הותק הזמנות שלך

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
http://mdyo.co.il/

 

זולים. מעולים. שנים מזמין מהם.

אם אתה הולך לקחת רק תדאג לתאם את זה לפני.

אני בד"כ מזמין משלוח.

תחפש עליהם בזאפ. מאות ביקורות.

קניתי ממחסני דיו.

הזמנתי לפני 3 ימים. למחרת הם שלחו בדואר רשום. היום לקחתי מהדואר. הדפסתי. הכל בסדר.

תודה ל Nakamichi

 

יהודה

פורסם (נערך)

אני כועס עליך

רשמתי יותר מילים יותר ממנו ולקחת את ההמלצה שלו

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שכחתי לעדכן ועכשיו העץ הוקפץ.

לקח יותר מ3 שבועות לטונר להגיע מנתניה (אם אני זוכר נכון) לראשון לציון.

הטונר בסדר גמור!

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם

אני בד"כ מזמין טונר מאיפה שהכי זול בזאפ

פעם אחרונה הזמנתי מ:

http://www.uprint4less.co.il/

ולפני זה הזמנתי מ:

http://www.d-and-t.co.il/

 

והכל היה סבבה

 

אממה, שמתי לב שאותו טונר שרכשתי לפני שבועיים בדיוק (ב-uprint4less) עלה מ-51 ש"ח (נראה לי שהיה משלוח חינם, אבל לא בטוח, הגעתי פיזית ורכשתי) ל-85 ש"ח + 10 ש"ח משלוח!!!

באותו זמן גם בדקתי את המחיר ב-d-and-t והמחיר היה 50 ש"ח (אך אין אופציה לאיסוף עצמי) וכעת המחיר 58 ש"ח

מוזר שהמחירים כלכך דינמיים...

בנובמבר 2011 אותו טונר בדיוק עלה לי 108 ש"ח

ובדצמבר 2013 אותו טונר בדיוק עלה לי 88 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...