Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש בבעלותי Skoda Fabia 2012 עם המערכת סטראו המקורית (והפשוטה).

החלטתי להשתדרג למערכת שכוללת BT בשביל דיבורית, יכולת קריאת קבצים מDVD ונכנסתי לבדיקות.

גיליתי שבארץ המערכות המקוריות יקרות פי 2 לפחות, החלטתי לבדוק את השוק המתחרה מחברות זרות.

 

מצאתי את הדגם הזה בAliexpress שזול בהרבה, עושה את העבודה (ואני לא באמת צריך שהרכב יידע להמריא לחלל עם GPS לוויני, יזמין קפה מארומה ויכין בשבילי עוגות בתוך הבית).

 

מישהו התנסה פעם בלרכוש מערכת שכזו מהאינטרנט ?

יש בעיות שאפשר לצפות בזה ?

התקנתם בעצמכם או שעדיף לגשת למישהו עם קצת יותר נסיון ?

 

קישור לדגם : http://www.aliexpress.com/item/Quad-Core-1024-600-Pure-Android-Car-DVD-For-Volkswagen-Bora-Passat-Seat-Skoda-GPS-Navigation/32573831380.html?spm=2114.30010308.3.20.oJcpmW&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201602_4_301_10034_507_10032_508_10020_9910_10017_10005_10006_10021_10022_401_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=d64312b8-766f-4f7d-9c24-5ae1080cd78d

 

אשמח לשמוע חוות דעת / ללמוד מנסיון / דעתכם.

 

תודה !

 

אלון

פורסם

היי

אני בדיוק קיבלתי את מערכת ה אנדרואיד שהומלצה פה על ידי אחד המשתמשים, יש לי מאזדה לאנטיס 323 שנת 2001 והבחור המליץ לי על מערכת אנדרואיד משולבת ווינדוס מהחנות http://www.roadnavi.com/

תראה את הקישור הבא: http://www.roadnavi.com/product/s160-skoda-octavia-m005/

מה שנמצא בקישור אמור להתאים לרכב שלך, אתה יכול ליצור קשר עם החנות ולברר כל פרט שתרצה, השירות שלהם מעולה והם עונים מאוד מפורט ומהר, בהצלחה

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...