Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יודע שטרמוסטט זה מסוג הדברים ש" נגעת קלקלת" אם אין בעיות עדיף לא לגעת וכמובן להיות תמיד עם האצבע על הדופק בעיקר בתחילת נסיעה עד להגעת טמפ' עבודה..

 

זה לא מה שטוענים פה, טוענים שהחלק אמיד לאורך זמן ולרוב אין צורך להחליף אותו. אם מחליפים לתרמוסטט מקורי, או איכותי שמתתאים לטמפרטורת העבודה של המנוע (ומתאים לבקר המאוורר) ומבצעים את העבודה כמו שצריך, ומנקזים אוויר, אז לא צפויות בעיות. שוב: הטענה כאן שזה מיותר. ואם התרמוסטט פועל זה אכן מיותר לטעמי.

 

על הדרך, חברים,

 

איזו דרך הכי אפקטיבית לבדוק תרמוסטט שתפוס במצב פתוח?

 

כבר שמעתי פה שזה שלפעמים המחוג יורד בנסיעה מהירה קצת מהחצי לא בהכרח אומר שזה קשור לתרמוסטט.

 

בירידה מתמשכת, במצב פתוח הטמפרטורה תרד הרבה מתחת לאמצע.

יש גם את שיטת הצינור החם והקר. הצינור שקרוב לתרמוסטט אמור להישאר קר, בעוד הצינור התחתון אמור להתחמם ל70 מעלות לפני שהתרמוסטט נפתח, ואז כשהתרמוסטט נפתח הצינור לידו מתחמם מהר מאוד.

 

הדרך הכי טובה לבדוק מצב טרמוסטט זה בזמן החלפת נוזל קירור,להוציא ולבדוק במים חמים.

בכל מקרה בזמן שמחליפים נוזל קירור שורפים שעתיים מינימום.

למה כל כך הרבה זמן?

בלי להסתבך זה יכול לקחת גם הרבה פחות (עם להסתבך, יכול להיות גם יותר)

פורסם
זה לא מה שטוענים פה, טוענים שהחלק אמיד לאורך זמן ולרוב אין צורך להחליף אותו. אם מחליפים לתרמוסטט מקורי, או איכותי שמתתאים לטמפרטורת העבודה של המנוע (ומתאים לבקר המאוורר) ומבצעים את העבודה כמו שצריך, ומנקזים אוויר, אז לא צפויות בעיות. שוב: הטענה כאן שזה מיותר. ואם התרמוסטט פועל זה אכן מיותר לטעמי.

 

 

 

בירידה מתמשכת, במצב פתוח הטמפרטורה תרד הרבה מתחת לאמצע.

יש גם את שיטת הצינור החם והקר. הצינור שקרוב לתרמוסטט אמור להישאר קר, בעוד הצינור התחתון אמור להתחמם ל70 מעלות לפני שהתרמוסטט נפתח, ואז כשהתרמוסטט נפתח הצינור לידו מתחמם מהר מאוד.

 

 

למה כל כך הרבה זמן?

בלי להסתבך זה יכול לקחת גם הרבה פחות (עם להסתבך, יכול להיות גם יותר)

 

 

 

יש צינור עליון ויש צינור תחתון.

 

הצינור העליון מחובר לאיזור המנוע , קרי התרסמוטט (פלאנג'?).

 

כשמניעים את הרכב כשהוא קר. איזה צינור מתחמם ואזה לא על מנת לוודא ב100 אחוז שהתרמוסטט לא תפוס פתוח?נניח ואני מחכה בסרק.

פורסם
יש צינור עליון ויש צינור תחתון.

 

הצינור העליון מחובר לאיזור המנוע , קרי התרסמוטט (פלאנג'?).

 

כשמניעים את הרכב כשהוא קר. איזה צינור מתחמם ואזה לא על מנת לוודא ב100 אחוז שהתרמוסטט לא תפוס פתוח?נניח ואני מחכה בסרק.

 

אחד מהם נשאר קר (ההגיון שלי אומר שזה שליד הפלאנג', אבל חיפוש בפורום יתן לך תשובה וודאית) והשני מתחמם. זה מצב תקין. במיוחד כאשר הצינור שלא התחמם מתחמם פתאום מאוד מהר.

 

זה כמובן נותן אינדיקציה לכך שהתרמוסטט מתפקד, ולא אומר שהוא נפתח בדיוק בטמפרטורה שהוא אמור להיפתח (בשביל זה צריך לפרק כאמור). יש עוד אינדיקציות לכך שהתרמוסטט מתפקד (או לא מתפקד).

 

אני מחשב את הזמן של השטיפה של המערכת.

 

שולף שני צינורות מהפתחים ומזרים מים.

×
×
  • תוכן חדש...