Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלמים אחוריים ננעלים בפונטו ספייס


Mati0608
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Screenshot_2016-02-19-14-17-51.jpgערב טוב,

ברשותי פיאט פונטו ספייס גיר רגיל 8 שסתומים 60 כ"ס

לאחרונה במיוחד בימים גשומים

שמתי לב שכאשר הרכב קר או לפחות בעשר עשרים דקות זה משתנה כאשר אני נוסע ברכב כאשר אני לוחץ על דוושת הברקס הסרן האחורי ננעל

לפעמים שני הגלגלים לפעמים גלגל אחד

כאילו הלחץ בבלמים האחוריים גבוהה מדיי

זו תופעה שלא תמיד מופיעה אבל בימים גשומים זה קורה יותר

 

התקלה השניה היא הרכב צורך יחסית הרבה דלק 1/11 בנסיעה משולבת שלרכב כזה זה יחסית הרבה

הבעלים הקודם עשה לרכב ראש

אין בעיות סחיבה

יש ריח של דלק פעמים ריח ממש חריף לפעמים פחות התחברתי לסורק הראה לי תקלה p0300

מה שאומר החטאת ניצוץ

החלפתי פלאגים למקוריים חוטי ההצתה נראים תקינים

אשמח לעזרה

עריכה אחרונה על ידי Mati0608

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Celestra da2k | Comp Hertz Mille mlk165 | Sub DC Audio Level 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתייחס לבעיה השניה, אתה חייב לבדוק תקינות חוטי הצתה, המנוע נשמע "עגול"? אם אתה יודע בעצמך,תנתק חוטי הצתה (כל פעם אחד) ותראה אם יש שינוי בפעולת המנוע,ברגע שאתה מנתק ויש שינוי=החוט תקין, אם אתה מנתק והמנוע נשמע אותו דבר=החוט לא תקין.

אני ממליץ על הבדיקה כי התקלה שלך מאוד כללית ויהיה לך קשה לאבחן אותה (יכול להיות משהו נורא יותר).

בנוסף,יש בעיה ידועה בפיאט עם מחשב רכב שנהרס ויכול לגרום לזה,צריך לבדוק את זה גם.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון ב"ננעלים"?

 

אם הייתה מתרחשת נעילה ממשית של הגלגלים האחוריים (ומכאן מתייחבת היעדרה של מערכת נוגדת נעילה ABS ברכבך) מבלי שהקדמיים יינעלו מיד גם הם - זה היה צריך להיגמר בסחרור פוטוגני (ומאוד מסוכן), לא בהודעה פרוזאית בפורום...

 

בכל מקרה, כדאי לבדוק את איזון מערכת הבלמים, וכן את מצב הצמיגים האחוריים, לחץ האוויר בהם (הטיעון שלך כאילו המצב משתפר עם הימשכות הנסיעה עשוי להעיד על בעיה כאן), מצב המתלה האחורי וכיוון הגלגלים ובינתיים גם להקפיד להתחיל בלום בעדינות רבה מהרגיל ובהדרגה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון ב"ננעלים"?

 

אם הייתה מתרחשת נעילה ממשית של הגלגלים האחוריים (ומכאן מתייחבת היעדרה של מערכת נוגדת נעילה ABS ברכבך) מבלי שהקדמיים יינעלו מיד גם הם - זה היה צריך להיגמר בסחרור פוטוגני (ומאוד מסוכן), לא בהודעה פרוזאית בפורום...

 

בכל מקרה, כדאי לבדוק את איזון מערכת הבלמים, וכן את מצב הצמיגים האחוריים, לחץ האוויר בהם (הטיעון שלך כאילו המצב משתפר עם הימשכות הנסיעה עשוי להעיד על בעיה כאן), מצב המתלה האחורי וכיוון הגלגלים ובינתיים גם להקפיד להתחיל בלום בעדינות רבה מהרגיל ובהדרגה.

 

יצא לי כבר כמה פעמים לקשקש בזנב בכביש

לחץ האויר תקין

צמיגים אחוריים נראים תקינים

איך באפשרותי לבדוק את איזון הבלמים

או שסתום חלוקה

מה שקורה זה כאילו אני מרים את בלם היד

אתמול נסעתי לאחר ככקילומטר הבעיה פסקה היום נסעתי סביבות 15 דקות וזה לא נעלם משתנה בכל פעם

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Celestra da2k | Comp Hertz Mille mlk165 | Sub DC Audio Level 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי נוסע עם הרכב מטר אחד נוסף. גרר למוסך מייד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי כבר כמה פעמים לקשקש בזנב בכביש

לקשקש - זה במחברת או על הקיר.

במקרה שלך - זה לכשכש (כמו כלב בזנב).

לכשכש (בגרירה) למוסך כאמור.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...