Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי C1.5 גם אני שקלתי ליישם אותו אבל לפי הביקורות בפורומים בחו"ל, C2 מומלץ הרבה יותר. הבנתי שה-C1.5 שייך לדור הקודם להבדיל מ-C2 שכן בנוי על הטכנולוגיה המודרנית. הוא אמור להחזיק 4-8 חודשים ובעל התנהגות מיים מצויינת.

 

בקיצור הזמנתי את ה-C2 ויישמתי אותו מייד מעל C1. יצא מדהים. זה רכב של אשתי והיא ממש נעלבה שהגברים הסתכלו בחניון הציבורי על הרכב ולא עליה. :lol:

 

מה שטוב באוטם הזה שניתן לחזק אותו אחרי כל שטיפה כאשר הוא מדולל 1:2. פשוט להשפריץ על הרכב כאשר הוא עוד רטוב בדומה ל-BSD.

הבעיה היחידה שלא ניתן למצוא את האוטם הזה בארץ.

לסיכום, לדעתי C1.5 לא מומלץ, אם כבר GTECHNIQ אז C2 (או EXO ו/או C1 אם מוכנים להשקיע).

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ירדתי מהC1.5.

כנראה אני יזמין את הCarpro Reload אבל עדיין אני לא מבין את ההבדל בינו לבין Sonax BSD חוץ מזה שהסונקס קוויק דיטיילר והקארפרו אוטם מהיר.

 

מישהו יכול להסביר לי את ההבדלים בין הסונקס לקארפרו?(לשניהם יש בידינג ושיטינג מצוינים..)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

אשמח לשמוע מה ההבדל בין אוטם צבע כזה לבין JET SEAL או מנזרנה PL ?

מבחינה הידרופובית על פי סרטונים בהחלט נראה שקיים הבדל מטורף..

השאלה מה היתרונות והחסרונות מול אוטמים סטנדרטים יותר?

פורסם

ספורט, ההבדל פשוט.

הסונקס הוא דיטיילר, שלו ״על הדרך״ יכולות הגנה מעולות, וכדיטיילר יש לו יכולות ניקוי (מאוד מועטות), ומראה של just waxed look, בוסט בין שטיפות.

הקארפרו הוא ספריי סילנט קלאסי, נועד בראש ובראשונה לאטימה איכותית.

עם היכולות הגנה הגבוהות (מאוד!), של הסונקס, אין לו יכולת להשאר על הפח באופן ממושך כמו הרילואד, הוא נעלם בערך אחרי שלושה שבועות (תלוי במילון גורמים כמובן).

 

אטרף, לרוב, ספריי סילנטס ישארו פחות זמן על הפח מאוטם קלאסי, ועזוב אותך מהצהרות של שמונה חודשים לריסוס אחד, אין חיה כזו ובטח שלא בארץ.

בנוסף, יש שדוגלים ומעדיפים את השיטה הקלאסית של מריחה-המתנה-ניגוב, ולעולם לא יחליפו את השיטה הזו, היא אולד סקול לטוב ולרע.

מה יותר טוב? באמת שאינדובידואלי.

מינוסים? לפעמים קשה ליישם ספריי סילנטס ״על יבש״, במיוחד על רכבים כהים, זה יכול לגרום בקלות למריחות שלעיתים קשה להפתר מהן (שומדבר שמעבר מהיר עם IPA לא פותר, ולפעמים יישום חוזר של המוצר).

עמידות מעט מופחתת.

פחות ״סקסי״ לאטום רכב בעשרים דקות שמצריך ריסוס/ניגוב.

כאמור, לעיתים פחות סלחני למשתמש.

 

יש לי ניסיון עם הרילואד, לא גדול, אבל מספיק בשביל לרכוש אותו שוב.

דרך detailed clean, ב-130 שקלים ל-500 מ״ל? מבחינתי מציאה.

"יאללה בירי".

פורסם

תודה על ההסבר המפורט, יש טעם לנסות בכלל ליישם רילוד אחרי שטיפה כמו שאני עושה עם הBSD?

כלומר ליישם רילוד מבלי הכנה לפח... ובהנחה שיש לי לדוגמא PL מיושם כבר, האם הוא יתנגש עם הרילוד?

סה"כ אם זה מוצר שיכול לשלב פעולה עם מוצרים אחרים זה מעולה מבחינתי, כמו הBSD.

אם הוא יותר 'עצמאי' אני כנראה אוותר עליו למרות הנוחות, כי כבר יש לי מספיק אוטמים טובים שרק מדי פעם אני מוסיף להם הגנה בדמות הBSD או סתם יופי בעזרת BUTTER WET WAX

פורסם

אפשר להשתמש בו כמו שאתה משתמש בbsd, תדלל אותו 1:1 ותשתמש בו כ-drying aid, גם בזה הוא יצטיין.

הוא ישתלב מעולה עם אוטמים מתחתיו.

"יאללה בירי".

פורסם

אה, כן :)

אני כמעט בטוח שככה קראתי משהו שאבי, הבעלים של החברה, רשם בפורום שלהם.

 

טוב ששאלת, למרות שנזק זה לא היה עושה אם היינו מדללים עם מים רגילים.

"יאללה בירי".

פורסם

הפוסו שלי כבר גוסס וקניתי BSD ויישמתי על רטוב לאחר שטיפה.

נתחיל בזה שיש לו בידינג מטורף והיה הרבה יותר קל לנקות את הרכב מאשר רק עם הפוסו,הלכלוך פשוט עף עם הגרניק.

לדעתי ההגנה שלו עולה פי כמה על ההגנה של הפוסו,ואני כל שבועיים בשטיפה מיישם מחדש על רטוב.

פשוט חומר מטורף,ממליץ בהחלט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בס"ד - lol

אכן אני אוהב לשלב את ה BSD עם כל מיני ערבובים ואז הוא מחזיק בערך שבועיים שלושה מקסימום חודש (לא יודע אם זה הנורמל שלו בלי זה).

אגב, יש טעם להוסיף BSD על ה CAR PRO?

Opel Adam S 2017

פורסם

האם בשבועיים הראשונים יש אותה הגנה בין bsd ל reload? אני בכוונה מנטרל את העמידות שלהם.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN


×
×
  • תוכן חדש...