Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בהכרח.
זה אחד הסולנואידים. (השלישי במקרה שלך). ניתן להחלפה ללא שיפוץ מלא לתיבה.

 

בדוק האם יש מספיק נוזל תה"ל. גם חוסר עלול לגרום להופעת התקלה. כמו כן, נוזל מלולכלך מאד שלא הוחלף בזמן יכול לתקוע סולנואידים.

במקרה של התקלה הזו פחות נפוץ שזו תקלה חשמלית, אבל שווה לוודא.

 

אם אתה מאזור המרכז, "גירים סגולה" זה מקום מומלץ לבדיקת ותיקון הבעיה.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

רציתי גם לעדכן שהוחלף לי גיר לפני שבועיים בעקבות תקלה כזו , נסעתי שבועיים ואז היום שוב חזר לי , השאלה אם זה שוב גיר או משהו אחר , 2 מוסכים אמרו שיש החלקה בהילוכים וצריך להחליף גיר , לא יודע למי להאמין כבר 

התכוונת למוסך הזה ?

הם אמינים וטובים ?

 

Screenshot_20231226_125459_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי Liorg72
פורסם
לפני 46 דקות, Liorg72 כתב:

התכוונת למוסך הזה ?

הם אמינים וטובים ?

 

תראה את ההמלצות שלהם פה בפורום.

בנוסף, שלחתי אליהם כמה מכרים אישיים, שגם הם חזרו משם מרוצים עד הגג.

אבל זה לא רלוונטי לאור המידע החדש. אם הוחלף לך גיר, חזור למי שהחליף לך,  ודרוש ממנו שיפתור את הבעיה (החלפת סולנואידים על חשבונו, או החלפה חוזרת של הגיר באחד תקין).

 

* מאד חשוד שאחרי החלפה אותה תקלה בדיוק חוזרת.

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

התיבה הוחלפה והתקלה חזרה, ככל הנראה יש תקלת פיקוד. מציע להגיע למישהו שמבין ובעיקר הגון, יכול מאוד להיות ובסבירות גבוהה שהבעיה בכלל לא בתיבה.

פורסם

התכוונת למוסך הזה ?

הם אמינים וטובים ?

אני הייתי כבר אצל 3 

הבעיה שהמוסך שלי רק התקין 

הגיר הבאתי ממוסך חלפים אחר , הוא החזיר לי את הכסף עבור הגיר בלבד , אבל על העבודה הכפולה 4000שח מי ישלם לי ? אני בבעיה זה הוצאה גדולה, אני אובד עצות כרגע 

פורסם

אם הבחור שמכר לך את הגיר לא התחייב שהוא תקין - אתה הימרת עם הכסף שלך, לא אשמת אף אחד.

בהוצאות גדולות, רצוי ללכת למקום עם אחריות/התחייבות לפתרון התקלה, מאשר לחסוך ולהמר .

 

היית יכול לחסוך הרבה זמן לך ולנו אם היית מתחיל בזה שהחליפו גיר כבר,

זה כמו להתלונן לרופא על כאב ראש ולא לספר לו שבשבוע שעבר עברת כריתת אונה.

 

קיבלת המלצה מNATCO, עושה רושם שלא מעט מצאו אותו מקצוען אמיתי, לאנשים כאלה הולכים - בפעם הראשונה, לא שיסדר טעויות של אחרים

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם

קודם כל התחייב שזה תקין

דבר שני לא קניתי מהרחוב אלא ממקום שהוא מורשה , והוא חייב לתת משהו תקין לא משנה כמה שילמתי,  לא נראה שיש משהו שיקנה גיר ביודעין שהוא לא  בטוח תקין , רני בטוח לא

פורסם

אוקיי, התחייב שתקין, בסוף לא תקין, החזיר את הכסף, אבל אתה תקוע עם העבודה והזמן המבוזבז,

למזלי לא נתקלתי בצורך בתיקון גיר אי פעם, אבל אם אזדקק, אחפש מקום שמביא את הגיר, מבצע את העבודה, מתחייב לפתור את התקלה ונותן אחריות.

חפש מוסך מתמחה שמבצע את כל תחת קורת גג אחת ולוקח אחריות על הכל, כמו המומלץ מקודם

כבר חתמתי...

פורסם

כרגע אני בודק בדיוק על התקלה וכנראה זה בכלל לא תיבת הילוכים רק סולונואיד ואז אבקש בכלל החזר על עבודה שלא היתה צריכה להעשות

  • רעיון טוב! 1
פורסם

התקלה הזאת זה תקלת מצערת , צריך ללכת ולקנות מפרוק ב 300 שקל ולהרכיב והתקלה תפתר , אין טעם לנקות בספרי קרבורטורים כי זה מצערת אלקטרונית, ואם זה תקלה הזאת זה רק להחליף מצערת כי זה רכיב אלקטרוני במצערת 

×
×
  • תוכן חדש...