Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראה לאלפא 164


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אמנם עוד לא אספנות אבל אולי בכל זאת תוכלו לעזור לי...

יש לי אלפא 164 שנת 91 והמראה הימנית נשברה (לא רק הזכוכית).

האם מישהו יודע איפה ניתן להשיג מראה משומשת? אולי באיזה מגרש או אצל מישהו?

 

המון תודה,

יוני.

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

תעבור (ז"א סיבוב טלפוני, כן ?) בכל המוסכים של אלפא (כולל מרכזי - מעניין מה התמחור שלהם..) ותשאל אם יש מפירוק, אולי יש מציאה היכנשהו.

סה"כ אין יותר מדיי מוסכים (מיכאל בת"א, איציק אלפא, התלתן, GTA, אלפא מוריס-י'ם. אוטואיטליה - כבר בררת).

אני מניח שבסוף ב-EBAY ייצא לך הכי זול.

alfa 156 2.5.

פורסם
תעבור (ז"א סיבוב טלפוני, כן ?) בכל המוסכים של אלפא (כולל מרכזי - מעניין מה התמחור שלהם..) ותשאל אם יש מפירוק, אולי יש מציאה היכנשהו.

סה"כ אין יותר מדיי מוסכים (מיכאל בת"א, איציק אלפא, התלתן, GTA, אלפא מוריס-י'ם. אוטואיטליה - כבר בררת).

אני מניח שבסוף ב-EBAY ייצא לך הכי זול.

 

תודה!

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

חולגי צודק, לרוב החלקים שהזמנתי מחו"ל יצאו זולים יותר משמעותית ממה שיכלתי למצוא בארץ (רכב שנת 94)

בעוונותי אפילו אגזוז קומפלט הזמנתי מגרמניה שעלה 59$ (משלוח עלה טיפה יותר), כאשר בארץ כל מה שהוצע לי עלה יותר והיה תחליפי שלא מותאם לרכב ויאלץ לעבור התאמות

כבר חתמתי...

פורסם

אמנם מגיב קצת באיחור ואולי זה כבר לא רלוונטי. 1. יש לך אוטו נהדר. 2. באיביי איטליה יש ים של חלקים חדשים ל164. מאחר שזה דגם ישן הרבה מחסנאים מפנים מלאי. בכל זמן נתון שאני מחפש אני מוצא אלפי חלקים n.o.s לאוטו הזה.

 

עלה לebay.it

 

חפש specchio alfa 164

 

אם תזדקק לעזרה בשפה פנה אליי.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

×
×
  • תוכן חדש...