Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי מאזדה 3 2009 הדגם הישן.

כשאני נמצא בין 1500-2500 טורים אני שומע את המנוע כאילו הוא נמצא בתוך המכונית. כאילו שבכלל אין בידוד.

ואם יושבים מאחורה, הרעש בכלל חזק.

בדקתי שברגע שאני לוחץ חזק על הגז (בסביבות 3000 טורים ומעלה), הרעידות והרעש יותר חלשים (יחסית לטורים שבהם אני נמצא).

 

כשהתקשרתי למוסך דרך הטלפון אמרו יכול להיות שזאת התושבת מנוע.

כששאלתי מישהו אחר (לא מהמוסך) אמר לי שיכול להיות שזה הלאגר.

 

מה דעתכם? מה יכולה להיות הסיבה לרעידות ורעש חזק?

 

 

תודה רבה על העזרה,

שי

פורסם

מתעלק על השרשור,

יש לי מאזדה 3 2006 מנוע 1.6,

גם אצלי שומעים ממש חזק את המנוע בתוך הרכב,

תושבת מנוע ימין הוחלפה לפני חצי שנה בערך (הוחלף לחליפי - יכול להיות זה קשור? )

לפי העין הגומי של התושבת עדיין במצב טוב ולא יבש,

יש פתרונות אחרים ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

רעשים צריך לשמוע על מנת לאבחן.

רעשים של המנוע בתוך הרכב לעיתים זאת בעיית בידוד לקוי של תא הנוסעים ולבין תא המנוע, כמו למשל גומיית של רתמת חשמל שעשו בה חור כדי להעביר כבל למגבר או פקק פלסטיק חסר וכדומה.

×
×
  • תוכן חדש...