שלום לכולם
יש לי מאזדה 3 2009 הדגם הישן.
כשאני נמצא בין 1500-2500 טורים אני שומע את המנוע כאילו הוא נמצא בתוך המכונית. כאילו שבכלל אין בידוד.
ואם יושבים מאחורה, הרעש בכלל חזק.
בדקתי שברגע שאני לוחץ חזק על הגז (בסביבות 3000 טורים ומעלה), הרעידות והרעש יותר חלשים (יחסית לטורים שבהם אני נמצא).
כשהתקשרתי למוסך דרך הטלפון אמרו יכול להיות שזאת התושבת מנוע.
כששאלתי מישהו אחר (לא מהמוסך) אמר לי שיכול להיות שזה הלאגר.
מה דעתכם? מה יכולה להיות הסיבה לרעידות ורעש חזק?
תודה רבה על העזרה,
שי