Jump to content

שי_גלאור

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שי_גלאור

  1. לא ידוע לי. אני יד 2 לפני הרכב היה בהשכרה / ליסינג
  2. שלום לכולם יש לי מאזדה 3 2009 הדגם הישן. כשאני נמצא בין 1500-2500 טורים אני שומע את המנוע כאילו הוא נמצא בתוך המכונית. כאילו שבכלל אין בידוד. ואם יושבים מאחורה, הרעש בכלל חזק. בדקתי שברגע שאני לוחץ חזק על הגז (בסביבות 3000 טורים ומעלה), הרעידות והרעש יותר חלשים (יחסית לטורים שבהם אני נמצא). כשהתקשרתי למוסך דרך הטלפון אמרו יכול להיות שזאת התושבת מנוע. כששאלתי מישהו אחר (לא מהמוסך) אמר לי שיכול להיות שזה הלאגר. מה דעתכם? מה יכולה להיות הסיבה לרעידות ורעש חזק? תודה רבה על העזרה, שי
  3. שלום לכולם חשבתי לקנות VW Jetta 2007 ורציתי לדעת איך היא? הבנתי שהטיפולים יקרים יותר מה-mazda 3 2005 שהייתה לי, אבל האם יקרים יותר משמעותית? האם הרכב מתקלקל יותר מהמזדה? (למזדה שהייתה אצלי במשך 2 וקצת עשיתי בעקרון רק טיפולים (בזמן כמובן). האם בג'טה צפויים לי תקלות משמעותיות? האם היא מתקלקלת יותר? האם בכלל מומלץ לקנות רכב כזה? בעיקרון אני נהג ממוצע, לא הורד את הרכב, מטפל בזמן ולא עובר את ה-120 קמ"ש גם כשאפשר. הייתרון שראיתי של הג'טה היא שיש לה תא מטען ענק וזה מעולה כשאני מתחיל משפחה כרגע. לעזרכתם אודה!
×
×
  • תוכן חדש...