Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני רוצה לקנות תאורת קסנון לרכב שלי מיצובישי סופר לנסר.

שאלה: האם יש סוגים של קסנון חוקיים וסוגים לא? או הכל אסור?

איזה תאורה קסנון חזקה ממליצים לי מה הדגם בלי קשר אסור או מותר?

 

תודה

פורסם

20151117_124731.jpg20151117_124731.jpg

כל קסנון שלא בא מהחברה לא חוקי.

אני ממליץ לך על 8000k שהצבע של מאוד יפה והוא יחסית פחות מסנוור. אני לא יודע על איזה דגם של סופר לנסר אתה מדבר אבל אם יש לך רפלקטור בודד אתה צריך מנורה של גבוה נמוך.וממש ממששש לא להשים מנורת קסנון רגילה ואם יש לך רפלקטור כפול אתה שם לאור נמוך בלבד צרפתי לך תמונה של הדגם שלי שניתן להזמין באליאקספר או באייבי הוא כבר שנה אצלי באוטו והכל טוב. רק שתזמין שתי סטים כי אם ישרף מנורה מגבר באמת שלא יהיה לך כוח לחפש או לחכות. בהצלחה

היה גולף..

וככה ישאר!

פורסם

תעשה טובה לעצמך ולנוסעים שחולקים איתך את הכביש, ופשוט אל תתקין סט קסנון באוטו שלך. אתה תעוור את כולם. גם אם תיסע מאחורי מישהו, וגם אם תבוא ממולו.

ג'ובני

פורסם
[ATTACH=CONFIG]443867[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]443867[/ATTACH]

כל קסנון שלא בא מהחברה לא חוקי.

אני ממליץ לך על 8000k שהצבע של מאוד יפה והוא יחסית פחות מסנוור. אני לא יודע על איזה דגם של סופר לנסר אתה מדבר אבל אם יש לך רפלקטור בודד אתה צריך מנורה של גבוה נמוך.וממש ממששש לא להשים מנורת קסנון רגילה ואם יש לך רפלקטור כפול אתה שם לאור נמוך בלבד צרפתי לך תמונה של הדגם שלי שניתן להזמין באליאקספר או באייבי הוא כבר שנה אצלי באוטו והכל טוב. רק שתזמין שתי סטים כי אם ישרף מנורה מגבר באמת שלא יהיה לך כוח לחפש או לחכות. בהצלחה

 

מה זה רפלקטור?

×
×
  • תוכן חדש...