Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ויטרה - התרשמות ראשונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש אפשרות לקבל את הרכב ללא מובילאיי?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

RK - "האם יש אפשרות לקבל את הרכב ללא מובילאיי?"



 

 

CX25GTI - "הייתי שמח אבל המערכת אינה מאפשרת לי לעדכן."

 

מה כבר לא יכול לא כראוי במענה שלך

שהמערכת אינה מאפשרת לך לעדכן את חברי הפורום?

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם
אייל, הוא התכוון לענות לזה:

 

נכון, והחתימה אף עודכנה בהתאם...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לגבי הרכב עבודה עד לפני כשנה הייתה לי פלואנס דיזל מעולה , אבל לצערי החלפת מקום עבודה גררה ירידה דרסטית באיכות הרכב ללא יכולת מיקוח כלל.

לגבי הסוזוקי - התקציב היה קשיח ברמה של 125K, הפיזו והרנו לא תאמו את הציפיות של הנהגת העיקרית ברכב , הסוזוקי הייתה פשרה מתקבלת על הדעת גם לאחר נסיעה בספורטאז.

מספר ימים עברו ואני יכול להעיד שהסוזוקי מפתיעה לטובה , השלם עולה על סך החלקים ומהווה אופציה לרכב משפחתי מוגבהה ,שימושי, ונטול פוזה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

עברו להם 40 חודש והסוזוקי כבר לא איתנו , הגיע הזמן לסכם ...

עלויות אחזקה- במילה אחת זול !!

טיפול שנתי - 650ש"ח

מקיף + צד ג - לנהגים מעל גיל 40 מסתכם בכ 3100 שקל.

צריכת דלק ממוצעת בנסיעה שרובה בתוך העיר (90%) - 10 קמ"ל

לסיכום , רכב זול לאחזקה , גם בטיפולים וגם בביטוחים.

 

באופן כללי הרכב שימש כרכב שני בבית , ובתפקידו זה ביצע את כל המוטל עליו בצורה טובה מאוד.

החיסרון העיקרי שלו הוא השילוב הנרפה של מנוע \ גיר... , לבת זוגתי זה כלל לא הזיז טענה שלמשימות שלה זה יותר ממספיק , עבורי זה לא מספיק.

חיסרון נוסף הוא חומרי דיפון הפנים..., פלסטיק שחור כהה ועגום אבל עמיד מאוד, הכל קשיח ולא מזמין.

 

מעבר לזה הרכב נוח לסגמנט, מרווח מאוד ליושבים מאחור , שלושה מתבגרים מצאו את הרכב כנוח מאוד לנסיעה.

תא מטען מכובד עם אפשרות לתא נסתר על ידי הסטת כיסוי תא המטען.

אם דוחקים בו לנסיעה מעט יותר ספורטיבית הרכב לא מתפזר, ההגה מעט ארוך אבל המיתלים קשים בדיוק ברמה הנכונה והרכינה בפניות היא לא דרמטית, אבל הכל נפסק מהר עקב קוצר נשימה אסמטי של המנוע בצירוף רעש אשר מבהיר לך היטב שזה לא התחום של המנוע, סע רגוע חבוב ...

 

שורה תחתונה:

למי שמחפש לשבת גבוהה, להתנהל בנינוחות , אחזקה זולה ורכב מרווח הסוזוקי בהחלט אופציה טובה , מבחינתי ממליץ בחום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה על הסיכום - אבל לא רשמת:

כמה קילומטרים הרכב צבר אצלכם ?

איזה מנוע זה ?

לזכרוני - העכב אכילס של הויטרה היה בצריכת דלק נוראית (אתה מדווח על 10 ק"מ לליטר, שזה "בסדר", השאלה באיזה עיר ? אין דין תל-אביב כדין רחובות) ומבחינתי זו סיבה מספיק טובה לא לרוץ להמליץ עליו (זה גם עניין של מחיר: כמה שווה רכב כזה אחרי 3.5-4 שנים בשוק ?).

 

(בלי קשר - ראיתי שאת הויטרות החדשות כבר מוכרים עם מנוע טורבו 3 צילינדרים 1000 סמק ו-4 צילינדרים 1400 סמ"ק, שזו בשורה בפני עצמה...)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המנוע הוא ה-M16A המוכר מהקרוסאובר ומה-SX4 הותיק. מנוע אמין מאד. תיבת ההילוכים פלנטרית 6 הילוכים.

 

מנוע הטורבו 1400 מותקן בויטארה בעולם הגדול כבר 4 שנים, משום מה אחר להגיע אלינו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה על הסיכום - אבל לא רשמת:

כמה קילומטרים הרכב צבר אצלכם ?

איזה מנוע זה ?

לזכרוני - העכב אכילס של הויטרה היה בצריכת דלק נוראית (אתה מדווח על 10 ק"מ לליטר, שזה "בסדר", השאלה באיזה עיר ? אין דין תל-אביב כדין רחובות) ומבחינתי זו סיבה מספיק טובה לא לרוץ להמליץ עליו (זה גם עניין של מחיר: כמה שווה רכב כזה אחרי 3.5-4 שנים בשוק ?).

 

(בלי קשר - ראיתי שאת הויטרות החדשות כבר מוכרים עם מנוע טורבו 3 צילינדרים 1000 סמק ו-4 צילינדרים 1400 סמ"ק, שזו בשורה בפני עצמה...)

 

כפי שנכתב מטה , מנוע 1.6 ליטר 120 כ"ס , גיר אוטומט 6 הילוכים.

הרכב נסע כ 26K ק"מ בעיקר בתוך העיר, מרבית הנסיעות קצרות ברמה של עד 15 דקות , הנסיעות היו באיזור חיפה והקריות ולכן 10 קמ"ל זה בהחלט תוצאה טובה.

לגבי שוק יד 2 ...השוק קשה מאוד, התמזל מזלי ואדם אשר מכיר את בת זוגתי ראה את שלט המכירה והכיר את הרכב והיה מוכן לשלם מחירון + 1000 שקל...

אובדן ערך לאחר 40 חודש עומד על כ 38%.

 

בדקנו את הויטרה החדשה לפני שרכשנו את הארונה, הרכב פשוט מגיע ללא שום אביזר בטיחות, ערום מצויד מדיה , בקיצור התמורה מאוד נמוכה יחסית לעלות שלו ולכן נפסל על הסף.

ממבט על נתוני הספק וביצועים , הויטרה איטית יותר בקרוב ל 2.5 שניות במיאוץ ל 100 קמ"ש מהארונה , ככל הנראה הגיר הוא עקב האכילס של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בנוגע לביצועים -

אתה אומר שיש הבדל של 2.5 שניות ודיי תולה את זה על הגיר, אבל אם תסתכל רגע על נתוני המנוע אז תראה שלויטרה יש 16.3 קג"מ ולארונה 20.3 קג"מ.

 

אם אני שניה שם את עניין הטורבו בצד - זה כמו להשוות מנוע 1600 סמק מול מנוע 2000 סמק. מספיק הבדל בשביל שתרגיש איזה 2 שניות במיאוץ הקלאסי ל 100 קמ"ש, נכון ?

תוסיף לחגיגה הזו גיר גפול מצמדים מול גיר פלנטרי - ויש לך מנצחת.

אני עדיין חושב שלמרות הגיר, אם המנוע היו 1:1 מבחינת מומנט, ההבדל היה הרבה פחות מ 2.5 שניות ל 100 קמ"ש (ואני פחות הייתי רץ להסתכל רק על הנתון הזה - יכול להיות שבנסיעה יום יומית לא היית מרגיש שום הבדל).

סה"כ לא נסעתם הרבה בכלל באוטו, כך שנושא הדלק פחות קריטי מבחינתכם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בנוגע לביצועים -

אתה אומר שיש הבדל של 2.5 שניות ודיי תולה את זה על הגיר, אבל אם תסתכל רגע על נתוני המנוע אז תראה שלויטרה יש 16.3 קג"מ ולארונה 20.3 קג"מ.

 

אם אני שניה שם את עניין הטורבו בצד - זה כמו להשוות מנוע 1600 סמק מול מנוע 2000 סמק. מספיק הבדל בשביל שתרגיש איזה 2 שניות במיאוץ הקלאסי ל 100 קמ"ש, נכון ?

תוסיף לחגיגה הזו גיר גפול מצמדים מול גיר פלנטרי - ויש לך מנצחת.

אני עדיין חושב שלמרות הגיר, אם המנוע היו 1:1 מבחינת מומנט, ההבדל היה הרבה פחות מ 2.5 שניות ל 100 קמ"ש (ואני פחות הייתי רץ להסתכל רק על הנתון הזה - יכול להיות שבנסיעה יום יומית לא היית מרגיש שום הבדל).

סה"כ לא נסעתם הרבה בכלל באוטו, כך שנושא הדלק פחות קריטי מבחינתכם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תולה את זה בעיקר עקב הגיר של הסוזוקי, הוא פשוט לא מכויל בהתאם ליכולות המנוע אלא לחיסכון, הוא מעלה את ההילוכים כל כך מהר שהמנוע מתנשף כדי לצבור שוב סל"ד על מנת להניע את הרכב קדימה.

באופן ספציפי הרכב כאשר קיבלנו את הרכב הוא היה פשוט נרפה בצורה מדהימה, כל קשר בין המנוע לגיר היה מיקרי בהחלט, בוצע עידכון תוכנה על ידי היצרן דבר אשר שיפר במעט את ההתנהגות הכללית אבל כמכלול זוהי יחידה נרפית עם בעיית כיול קשה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...