Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו 2012 דגם PK - אמינות וכדאיות


tulltull
שימו לב! השרשור הזה בן 3118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אנו לקראת עסקה עם חברת ליסינג ,

אנו מביאים יונדאיי I30 CW 2010 עם 105K קמ

עבור C4 פיקאסו דגם PK 2012 עם 98 אלף ק"מ (הדגם היותר מאובזר עם מזגן מפוצל).

מישהו מכיר את הדגם? אמינות? אני מודע לשם הרע שיצא לצרפתיות במיוחד עקב חלפים ועבודה.

אשמח לכל דעה שהיא.

אגב, אנו צריכים להוסיף סכום לא מבוטל, קצת פחות מארבעים , שווה?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצאתי בגוגל משהו יוצא דופן..

לגבי המנוע דווקא קראתי שהוא פותח בשיתוף עם BMW,

טיפולים אני יודע שיקרים. אבל יש אחראיות שנה וחצי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מצאת סימן שלא חיפשת מספיק טוב. בגדול גם הגיר הרובוטי וגם המנוע בעיתיים ,זה נכון שהמנוע פותח יחד עם במוו אבל כנראה במוו לא התאמצו יותר מידי והמנועים הצרפתייםהישנים יותר היו אמינים יותר. מה המחיר שאותו מבקשים עבור הרכב? אתם חייבים 7 מקומות? ב

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה שלב הם מתחילים להיות בעיתים? אחרי שנתיים שלוש? אחרי ק"מ מסויים?

גיר רובוטי ידוע כלא נוח, לא ידעתי שהוא בעייתי מבחינת אמינות.

חייבים 7 מקומות, ביקשו עוד 38 אלף.

היינו בחברה אחרת שהראתה לנו פורד גלקסי אבל רצו עוד 65 וזה כבר יקר לנו מאוד.

אין יותר מידי אופציות ל7 מקומות בליסינג, השאלה מה הסכום הריאלי שכדאי לי להוסיף?

הטסט של הC4 בינואר זה עוד נקודה למחשבה.

י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנועי פרינס מס מחלות מוכרות שבטיפול נכון ובזמן ניתן לשלוט ברובן.

הראשונה היא הצטברות פיח בקני שסתומים והצטברות בוצה במנוע, קיצור טווחי טיפולים ל15 אלף במקום 30 או אחת לשנה ושימוש בשמן איכותי מאריך את טווח הבעיה אם כי לא מונע אותה לחלוטין.

השניה היא התפגרות של הטורבו, בדיקה לפני הרכישה במוסך מתמחה תספר לך על מצבו.

השלישית והמסוכנת ביותר היא קריסה של שרשרת תזמון שיכולה לגרום לנזק כבד למנוע, דאג לדרוש החלפת קיט לפני הרכישה.

יש עוד כמה דברים שלא ממש נדירים כמו משאבת הזרקה בלחץ, טרמוסטט ועוד קטנות. לרוב סביב ה60-70 אלף קילומטר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...