Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש עזרה בהתנהלות מול חברת אלבר


שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פות"ש

 

אתה צריך להחליט האם אתה רוצה את הרכב הלא שטוף שאותו באת לקנות על סמך בדיקה ששלחו לך!! איך היא נשלחה אליך?

 

החלטת בחיוב , חזור אליהם ודרוש את הרכב הזה, והזה בלבד, ובמחיר שהוצע לך על ידי הסניף בצ'ק פוסט..

 

הקלט כמובן את השיחה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה הכי חשובה פה.

 

צר לי, אבל אם עד היום רציתי לחשוב שמדובר בכמה עשבים שוטים בתוך החברה (נתתי להם ליהנות מחמת הספק, 2-3 אנשים לא מייצגים חברה שלמה וכל השטויות האחרות, הכל על מנת לא לשפוט מהר מידי) אז היום כבר אין לי ספק.

 

חברה רמאית, על כלל עובדיה, מהראשון ועד האחרון.

 

אני התחלתי להבין את זה לפני קצת יותר מעשור, כשראיתי באלבר סוכן מכירה שניסה לרמות אותי בעיסקת רכישת רכב ושילם על זה בבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לא לדבוק יותר מדי באופציה "הרכב האחר" מפני שלך תדע, אולי גם הוא סובל מאי אלו בעיות שלא מצאו מקומן באותו טופס גילוי נאות הנוטה להיות מאוד ורוד לרוב. בכל מקרה תתעקש שלא יעבירו בעלות ועדיף- מאוד- להחנות את הרכב ולא לבצע כל נסיעה, בכדי שלא יוכלו לטעון כי התרחשו נזקים לרכב לאחר שקיבלת אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא בטיפול מול הגורמים הרלוונטיים בחברתינו, ואנו נעדכן אותך בהמשך.

השאלה המהותית היא מדוע היה צריך להגיע לשלב שבו אין לפות"ש ברירה אחרת מלבד לפנות אל הפורום ולפרסם את המקרה הזה ברבים? למה אלבר אינה משכילה לפתור מקרים כאלה בעודם באיבם מאשר לתת להם להתפרץ ולהיחקק לעולמי עד בזיכרון של גוגל?

והכי חשוב: מתי חברת אלבר תתחיל להנחיל תרבות ארגונית, לפיה מן הראוי שכל אחד מעובדי החברה ינהג בלקוח שמשלם ממיטב כספו בהגינות הראויה במקום להובילו בכחש?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לפני שבוע קניתי מאזדה cx-5 שנת2012 רכב שעלה 107אלף ש״ח .כבר ביום הראשון קיבלתי תקלת נורות הזהרה והופעתי לתיקון . ביום שישי האחרון נסיעה ראשונה ארוכה מחיפה לתת אביב הרכב ניתקע והיה צורך לחזור לקריות על גרר. כמובן שפניתי לסוכן הנחמד שמכר לי את הרכב רק שהפעם הסוכן כבר לא נחמד כל כך האופנתי לשרות לקוחות ואות הרכב נאלצתי להביא בעצמי למוסך שרות אלבר בטירת הכרמל . התקלה היא בקודן וביוניט בלם . לדברי המוסך אין את החלק בארץ וקיים חוסר . אני נאלצתי לנסוע למוסך מזדה בצומת קרית אתא ולחפש את הרכיב שממש להפתעתי נימצא במלאי . חזרתי למוסך ומסרתי לידיהם את הרכיב שקניתי בכספי ושוחררתי לדרכי סך ככל הנזק הכספי רכיב 230ש״ח גרירה על חשבון הביטוח שלי הביתה . גרירה למוסך 200ש״ח 3 ימי עבודה הלוואות של רכבים מחברים והרבה עוגמת נפש .עושים טעות רק פעם אחת תעברו ליד אלבר ונכנסו מיד לאוטו סנטר......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטופס בדיקה שאתה מקבל מחבת ליסינג\סוכן רכב\מוכר ביד 2 לא שווה את הדף שהוא מודפס עליו.

לא הבנתי את הליך הרכישה של הרכב?

הגעת לסוכנות עם בדיקה (בה יש את פרטי רכב א) ראית את רכב ב ואמרת לסוכן שאת הרכב הזה אתה מעוניין לקנות? הוא בטח ראה סוכריה על מקל ענקית ודולרים נופלים מהשמיים באותו הרגע.

א. מזלך שנפלת על אותו רכב\שנתון\רמת גימור וכו'

ב. לא הבנתי...הועברה בעלות בכלל?

* אם יש אפשרות לקחת את כסף ולברוח עם הזנב בין הרגליים תמיד זה עדיף (גם לי יש סיפור אלבר אחד לספר)

* אם בבדיקה העצמאית שלך ליקוי היחידי הוא המכה עם המשמעות הנמוכה (לטענתך - עדיף שתצרף את הטופס) תישאר עם רכב והלקח לחיים, הרי היית מרוצה ממנו לפני הגילוי שלא מדובר למעשה באותו הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יש אנשי מכירות אמינים :-) אני לא ראיתי .גם שנותנים לי מסמך שלהם המקום שהוא צריך ללכת זה פח הזבל .יש חברות שחושבים שמעבירים מידע עם סימני עשן כמו במערב הפרוע . הנזק שאתם גורמים לעצמכם בתור חברה הוא עצום .אולי הסניפים לא מבינים שכל הסניפים זה בסופו של דבר אותה חברה .אני מציע לאלבר לטפל בפניה של הבחור בכובד ראש ואם מנהל הסניף לא מבין את זה אז מנהל מעליו יבין טוב יותר .תבינו אתם לא סגרתי עיסקה והלקוח על ... ושיחפש אותנו בסיבוב .ואתה בפעם הבאה לא הולך לבד קח אדם בוגר שמבין ברכב ולא מתלהב יעזור לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...