Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חובה ממיר קטליטי מותקן, ביבוא רכב אספנות שבא איתו במקור?


yoramw
שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתחיל תהליך יבוא של רכב שנת 86 (יבוא בינואר).

לרכב במקור יש ממיר קטליטי אבל הוא אף פעם לא הוחלף ולדעתי לא מתפקד.

כחלק מישור קו שאני מתחיל בארה״ב אני אטפל במערכת הפליטה ושוקל לותר על ממיר מתאמי חיסכון כספי ושיפור ביצועים.

לאוטו יש תוית פרטי הממיר בחלק הפנימי של מסגרת דלת הנהג למטרות מבחן הזיהום האמריקאי.

 

האם תהיה בעיה בקבלת לוחיות צהובות/עמדה מס׳ 1, אם האוטו יהיה ללא הממיר?

האם יש בעיה עם מעבר טסט שנתי?

 

למיטב ידיעתי אוטו לפני שנת דגם 1994 לא מחוייב בממיר אך אני לא יודע מה המצב אם לאוטו במקור כן היה ממיר קטליטי.

 

אשמח לקבל תובנות בנושא.

 

תןדה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב חייב לעמוד בתנאי זיהום האויר כפי שכתובים בתקנות.

1. ע"פ נתוני יצרן.

2. בררת מחדל - תקנות כלליות.

 

לשנת יצור 86', ב-99.999%, הרכב יצטרך לעמוד בבררת המחדל(עד 4.5% CO ועד 1000 ppm יח' דלק לא שרופות-HC).

כך שלדעתי הרכב לא יצטרך ממיר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם תבדוק אותו בבדיקה לפני שאתה מסיר אותו , ובכללי תרגיש איך הרכב מגיב עם הממיר, יכול להיות שברגע שתסיר אותו הרכב יתנהג אחרת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות.

 

מקריאה בפורמים רלוונטים, בארה״ב הורדת הקטליזטור היא אחד משיפורי הביצועים הזולים ביותר, אך שם יש בעיה לעבור מבחן זיהום אוויר במרבית המדינות, אז הם ממליצים לעשות זאת לרכבים שמוסבים לנהיגת מסלול.

 

לגבי נתוני יצרן, על האוטו יש מדבקה דומה לזאת:

 

מדבקה.JPG

 

האם המדבקה היא מה שיתיחסו אליו כנתוני יצרן וישתמשו בנתון לבדיקה מחמירה יותר?

 

דרך אגב, ממיר קטליטי בשנה מודל 1986 היה להבנתי אופציה שמופיעה במדבקת האופציות של האוטו, אבל יובאה לכול המכוניות מדגם זה בארה״ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תהיה שום בעיה, לא בנסיעה ולא ברישוי.

אם אתה רוצה להיות צדיק, אתה יכול תמיד להתקין ממיר ספורט אשר כמעט אינו משפיע על פעולת המנוע, ומנגד מבצע את הפעולה הכימית של המרת הגזים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן השנתי לא מתייחסים למדבקות שעל הרכב, הנתונים מובנים מראש בתוכנת הבדיקה.

ע"פ נתוני אוטודאטה, המדבקה(CO 0.6+/-0.2) שייכת לפורשה 944 2.5T עם 220hp.

במידה ואלו הנתונים אשר בתוכנה, הרכב יתקשה לעמוד בכך ללא הממיר.

(ללא טורבו, הנתונים הנם - CO 1+/-0.5).

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן 944 טורבו.

 

אז הנתון של אוטודאטה הוא שיתפוס? זה אומר שגם עם ממיר יהיה לי בעיה לעבור מיבחן עם אוטו בן שלושים... יש למישהוא גישה לבדוק מה הנתון בתוכנה?

האם אפשר לגשת למכון טסטים ולשאול אותם?

האם הגיור הראשוני במשרד הרישוי לקבלת לוחות רישוי צהובות יבדוק גם פליטה לפי אותה תוכנה?

 

מתנצל על החפירה ותודה על העזרה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

944 טורבו תוכננה מראש עם ממיר ונמכרה איתו גם בגרמניה - ולא כאופציה.

 

אני הייתי משאיר אותו, אבל מחפש יחס העברה סופי קצר יותר. ל-944 טורבו הילוכים ארוכים מדי, עם שני שמגיע ל-110 ושלישי עד 160...

 

חוץ מזה, קנייה נהדרת. תתחדש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן לגשת למכון ולברר.

רק לאחר הקלדת נתוני הרכב, התוכנה באופן אוטומטי מצמידה את ערך ה-CO הנחוץ.

בדר"כ נתוני אוטודאטה מתואמים עם תוכנת הרישוי(או להפך) אך ישנם מקרים בהם התוכנה מקבלת את בררת המחדל לשנתון הנבדק(במיוחד עם רכבים ישנים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן השנתי לא מתייחסים למדבקות שעל הרכב, הנתונים מובנים מראש בתוכנת הבדיקה.

ע"פ נתוני אוטודאטה, המדבקה(CO 0.6+/-0.2) שייכת לפורשה 944 2.5T עם 220hp.

במידה ואלו הנתונים אשר בתוכנה, הרכב יתקשה לעמוד בכך ללא הממיר.

(ללא טורבו, הנתונים הנם - CO 1+/-0.5).

 

הנתונים על פי היצרן נבדקים לפני הממיר.

בצילום הדבקית מצוין שהבדיקה לפני הממיר בנקודת ההברגה של חיישן החמצן.

מכיוון שמדובר במערכת L3 בגרסתה האמריקאית, אין בעיה לכוון את התערובת, ולכן לא צפוייה להיות שום בעיה במעבר מבחן רישוי.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל התגובות.

 

לגבי התגובה על יחסי ההעברה, המוסכניק שלי בארה״ב אמר ששידרוג מבוקש הוא לעבור לתיבה 6 הילוכים עם LSD של 968. במיקרה יש לו אחת משופצת להתקנה, אך נראה לי שאוותר.

מעדיף להכיר את האוטו שנה שנתיים לפני מחשבות כאלה.

 

ממה שראיתי, אפשר להוציא פי 3-4 ממחיר הקניה על חידושים ושיפורים, אך נהגתי על האוטו כמעט 2500 ק״מ לפני שבוע והיה תענוג, ממש נהנתי, אז לא ממהר לשדרג, יותר חושב על חידוש חלפים שיהיה קשה להשיג/ליבא לארץ.

לשימחתי יש לי מוסכניק סבלני והאוטו בכל מיקרה לא יכול להתחיל תהליך יבוא לפני ינואר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה בהצלחה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון, אבל כמו שאמר 504, ההילוכים ב944 טורבו (951) ארוכים למדי.

ratios.jpg

 

החיסרון הגדול יותר הוא שבגלל ההילוכים הארוכים וקצת חורים בין ההילוכים הנמוכים, לא קל לשמור על גדישת מכסימלית טורבו ומומנט גבוה בלי להגיע עמוק לתחום האדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...