Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת הילוכים בירידה בDSG - האם בסדר?


yuvalshilo
שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, ברשותי סקודה פאביה מודל 2014 מנוע tsi 1.2 עם גיר dsg7

 

בנסיעה בירידה כאשר לוחצים על הברקס הגיר מוריד הילוכים לבד.

 

מצד אחד זהו לא "באג" ואני מאמין שאם היצרן עשה זאת אז זה בסדר.

מצד שני זה יכול להגיע לסל"ד מאוד גבוה (4000+) מה שגורם לי לחשוב שאולי בכל זאת עדיף "להתערב" בפעילות הגיר ולהעלות הילוך.

 

האם מבחינת בלאי לטווח הארוך עדיף להתערב ולהעלות הילוך? או לתת לגיר לעשות את העבודה שלו לבד?

ועד איזה סל"ד ניתן לתת למנוע להגיע מבלי לחשוש לנזק? (בירידה)

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום דבר חריג בגיר שלך, גם אצלי זה ככה, וזה באמת מטומטם, כי הוא נשאר בהילוך שהוריד אליו ואם אתה ממשיך להתגלגל בלי לתת גז הוא ישאר תקוע עליו, לכן אני ממליץ להתערב, אבל אין צורך בשליטה ידנית, פשוט לתת טיפה גז.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת ההילוכים מורידה הילוך בשביל לנצל בלימת מנוע. כך מהירות הרכב תישמר בירידה ללא צורך בלחיצה על הבלמים. במצב כזה גם אין הזרקת דלק למנוע, כך שאין כלל צריכת דלק, וודאי שאין בלאי על הרכב - אין צורך ללחוץ על הבלמים, וסיבוב המנוע עד סל"ד מירבי ללא הזרקת דלק לא גורמת לשום נזק (הרי סיבוב המנוע לסל"ד מירבי עם הזרקת דלק לא עושה נזק, ללא הזרקת דלק העומס על המנוע קטן משמעותית).

 

הסיבה היחידה להעלות הילוך בירידה היא אם הרכב מאט יותר מידי או שיש רצון להאיץ את מהירות הרכב. במקרה הרגיל שמעוניינים בשמירה על מהירות קבועה, הורדת הילוך או שניים (תלוי בשיפוע הירידה ובעוצמת בלימת המנוע) היא דרך הפעולה המיטבית, ורוב תיבות ההילוכים האוטומטיות המודרניות עושות זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמידה והרכב נמצא בסיבובי מנוע גבוהים לדעתך, לחץ מעט על הבלמים, סיבובי המנוע ירדו, ועדיין הרכב יבלום בעזרת המנוע.

 

 

כשאני לוחץ על הברקס הרכב מוריד עוד הילוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שהמנוע מתוכנן לעבוד כמעט עד 6000 סל"ד. אז לא אמור להיות בעיה.

 

כנראה שמבחינת היצרן זה סל"ד אופטימלי לבלימת מנוע והגיר שומר את המנוע על הסל"ד הזה.

 

אין סיבה שתלחץ גז או שתעביר הילוך אלא אם כן אתה רוצה להאיץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקוד נורמאלי לחלוטין בכל הגירים החכמים, עוד יותר מעשור לפני הdsg.

לא רואה צורך להתערב.

מהנדסים שכיוונו את הגיר יותר חכמים מכולנו. (אלה אם אתה רוצה להשיג מטרה שהיא שונה מהנהג הסטנדרטי, אם למשל אתה רוצה לשאוף לבלאי מינימאלי אז אולי התערבות תעזור)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...