Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מטפל אצל "רמי שירותי רכב" בת"א, מומחה יונדאי (לא מורשה יבואן).

הוא סיפר לי בשיחה איתו שהוא בעצמו מחזיק ביונדאי אלנטרה ומאוד מרוצה ממנה רק כמובן צריך להמשיך ולטפל בה כראוי.

אני חושב שזו אחלה קניה, רכב משנתון מתקדם, אמנם לא חסכוני בדלק אבל מי שמחפש משפחתית זו אחלה קנייה.

רק להמשיך לטפל לפי הוראות יצרן (טיימינג, שמנים פילטרים וכו').

פורסם

עכשיו תאר מצב שבו ההלחמה נעשתה בשיטה הישראלית

תאר מצב שבו האנשים החשובים לך בעולם יושבים מאחורה ופוגע בך רכב במהירות 70 בערך

תאר את ההלחמה מתפרקת כאילו הייתה עם דבק מגע

 

זה קיצוני אבל למה לעשות את זה... הרי במקרה כזה כל התביעות יגיעו לפתח הדלת שלך

פורסם

למכה בשילדה יש משמעות גדולה מאוד במקרה של תאונה נוספת באותו.

 

במקרה כזה חלק שנמתח / רותח / יושר לא יגן על הנוסעים כמו חלק מקורי וההבדל יכול לעשות אפילו בחיי אדם.

 

לא לרכוש - בטח לא במחיר המוצע, ולדעתי - בכלל לא.

 

לגבי בעיית הבוצה בדגמי 03-05 הבעיה נתנת לפתרון פשוט ע"י פלשינג למנוע, ושימוש בשמנים ופילטרים מקוריים בלבד.

לי בבית יש אחת כזאת עם למעלה מ-200000 ק"מ שעברה חיים לא פשוטים בליסינג וגם ביד השניה שקניתי ממנה, ולמרות הכל הרכב נוסע כמו שעון שוויצרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני מחזיק 2002 ללא שום בעיות בטח לא בוצה. מטפל פעם בשנה ונוסע.

צריכת השמן גם ירדה למינימום לאחר פלשינג. בטיפול הבא אחזור על פלשינג.

פורסם

קח את הרכב למוסך שאתה סומך עליו ותראה מה הם אומרים.

 

בכל מקרה נסה להוריד במחיר.

 

הכי קל זה להגיד שזו בעיה בטיחותית ושאתה מסכן עצמך ואת המשפחה. העניין הוא מה החלופה הריאלית בסכומים הללו.

 

אני מאוד ממליץ על פוקוס מהשנתונים הללו. קצת איטית אבל מאוד אמינה ויש חלפים בשפע. תשיג אחת משנתון יותר מתקדם.

×
×
  • תוכן חדש...