Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש קליאו בתקציב של 15K

יום שישי ראית אחת שנת 93 דיי שמורה, עם טמבון שחור - מה זה אומר? יש כמה דורות?

היא הייתה דיי עגלה(מבחינת כח) אומנם לא ציפיתי למשהו מיוחד,

אבל זה הרגיש כמו הרנו אקספרס שאני נוהג עליה בשבועיים האחרונים, יכול להיות הגיוני?

 

הסל"ד שלה לא יציב בסרק, מה זה אומר??

וחוץ מכמה מכות פח קלות, הרכב דיי שמור.

 

מישהו יודע אם יש ריג'קט ספציפי שצריך לבדוק בקליאו הזאת??

 

בסך הכל דעה כללית?

המוכר ירד איתי ל13K לפני בדיקה.

 

איך השוק של הקליאו היום?

הרכב שומר על הערך?

יש ביקוש?

 

המון תודה למי שמגיב,

קבענו בדיקה למחר אז אם יש למישהו משהו להגיד שיזרוק מהר פה..

אדם.

פורסם

הדגם עם הפגושים השחורים נקרא RN,והיה הדגם הפשוט של הקליאו.הדגם המפואר והמצוייד יותר נקרא RT,והיו לו חלונות חשמל,נעילה מרכזית לוח מחוונים מפורט ועוד.מבחינת ביצועים היא אמורה להיות זהה לאקספרס,מהסיבה הפשוטה שהן עושות שימוש באותו מנוע וגיר...הסיבה לגימגומים היא כנראה מאייד סתום.אם המצב הבסיסי של המכונית טוב,יישור קוו אמור לפתור את הבעייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

השאלה אם שווה להשקיע ברכב כזה 13K?

היא יד ראשונה.

לא מצאתי ריג'קטים חוץ ממכה קטנה בפח וגמגום קל בעמידה.

וזה לפני בדיקה.

מישהו אמר לי משהו בקשר לזה שלרנו אקספרס יש מנוע אנרג'י או משהו ולקליאו הזאת אין..

בדגמים חדשים יותר יש מנוע חזק יותר?

 

תודה רבה שוב וערב טוב,

אדם.

פורסם
השאלה אם שווה להשקיע ברכב כזה 13K?

היא יד ראשונה.

לא מצאתי ריג'קטים חוץ ממכה קטנה בפח וגמגום קל בעמידה.

וזה לפני בדיקה.

מישהו אמר לי משהו בקשר לזה שלרנו אקספרס יש מנוע אנרג'י או משהו ולקליאו הזאת אין..

בדגמים חדשים יותר יש מנוע חזק יותר?

 

תודה רבה שוב וערב טוב,

אדם.

לקליאו הישנות יותר היו 80 סוסים ולחדשות יותר 75. ע"פ זכרוני מנוע הקליאו הישנות הוא אכן אנרג'י כמו באקספרס כמו שנאמר לך כבר בשרשור.

 

אם לא מצאת ריג'קטים באוטו בן 12 פרט למכה אחת ,אז מה בדיוק ההתלבטות?

 

הקליאו נותנת תמורה טובה למחיר.

×
×
  • תוכן חדש...