Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה מתחנן פעם אחת ולתמיד לקבל תשובה לנושא שלא הצלחתי להבין אותו לא דרך לוי יצחק ובכלל כל אחד אומר משהו אחר

כמה אחוזים מורידים לרכב שהיה בליסינג ביד הראשונה ומאז עבר רק ידיים פרטיות

דוגמא: ראיתי רכב שהוא יד שלישית. ברישיון רשום "החכר/השכרה" והבעלים אומר שביד הראשונה הרכב נקנה בליסינג פרטי/מימוני/תפעולי וואטאבר לא משנה לי כל כך

השאלה כמה אחוזים יורד מהמחירון על זה

פורסם

יד 1- מורידים 11 אחוז במידה והרכב גמע מס' ק"מ בממוצע(20-25 אלף בשנה),במידה וגמע יותר משמעותית מורידים בהדרגה עד 20 אחוז.

יד 2-מורידים 22 אחוז

יד 3-מורידים 27 אחוז

 

לכל ליסינג יש את ירידת הערך שלו,

לצורך העניין רכב שהיה בליסינג צמוד נהג יחיד,לא יופחתו לו אותם אחוזים כמו רכב שהיה בליסינג מרובה נהגים כמו עירייה,קיבוץ,משרד הבטחון וכו'.

פורסם

כשאתה קונה מחברה גדולה, אולי יורידו לך 10% (ליסינג פרטי נהג יחיד וגו')

כשאתה מוכר, לפחות 22%.

זה הכלל

פורסם
כשאתה קונה מחברה גדולה, אולי יורידו לך 10% (ליסינג פרטי נהג יחיד וגו')

כשאתה מוכר, לפחות 22%.

זה הכלל

 

יש מחירון לוי יצחק שהשוק,חברות הביטוח,שמאי רכב ושאר העוסקים בענף עובדים לפיו.

פורסם

מחירון לוי יצחק זה בדיחה, שכל אחד מנופף בו לפי ראות עיניו, כשזה משרת את האנטרס שלו.

בסופו של יום המחירון האמיתי זה מה שאדם מוכן לשלם עבור הרכב.

אני מציע לך ללכת לסוכנות לקנות רכב מליסינג, תחזור אלי, תגיד לי כמה הורידו לך בעבור הליסינג.

קח את אותו רכב לאותה סוכנות, ותראה כמו יורידו לך בעבור אותו סעיף ליסינג.

 

בכללל לא מבין מה רלוונטי מה היד, אם היד 2 או 3 להורדה בעבור סעיך הליסינג, הליסינג היה אותו ליסינג לגבי אותו רכב, עם אותה נסועה ואותם נהגים,

כלפי ידיים יש שקלול משלהם, אם החלופה לגיטימית או סבירה.

מה שכן מעניין איזה שירות ליסינג נעשה ברכב, מוסדי מרובה ידיים, או צמוד נהג יחיד, אבל מאחר וקשה באמת לדעת את זה, אז הכל משוקלל לחומרה.

פורסם

כדאי לך מאוד לשקלל לחומרה, ז"א 20% הפחתה על הליסינג עוד לפני שאתה מתמקח על המחיר - מהסיבה הפשוטה - אין לך שום דרך לדעת מה עבר על הרכב ביד הראשונה שלו. לא סתם כתוב החכר\השכרה - לפעמים גם רכב שהיה ליסינג נהג יחיד, יכול לשרת חצי שנה כרכב השכרה לכל דבר עם נהג אחר כל יום - רק בגלל שזו לא העונה הנכונה למכור אותו מבחינת החברה.

 

מורידים למקסימום (20%) ואז מתחילים להתמקח ולהוריד 10-15% נוספים, על פי כמות הליקויים שתמצא ברכב או על פי כמה בעל הרכב זקוק למזומנים.

פורסם
יד 1- מורידים 11 אחוז במידה והרכב גמע מס' ק"מ בממוצע(20-25 אלף בשנה),במידה וגמע יותר משמעותית מורידים בהדרגה עד 20 אחוז.

יד 2-מורידים 22 אחוז

יד 3-מורידים 27 אחוז

 

לכל ליסינג יש את ירידת הערך שלו,

לצורך העניין רכב שהיה בליסינג צמוד נהג יחיד,לא יופחתו לו אותם אחוזים כמו רכב שהיה בליסינג מרובה נהגים כמו עירייה,קיבוץ,משרד הבטחון וכו'.

 

מה ההגיון בזה?

 

זה לא אמור להיות הפוך? ככל שהרכב מתרחק מתקופת הליסינג שלו ההשפעה שלה על המחירון אמור לרדת?

 

נשמע כמו קומבינה קלאסית של המחירון עם בעלי האינטרס לעשות מצב של נמכור ביוקר ונקנה בזול.

 

בגדול - כמו שאמרו לך - כלל אצבע 20% - למרות שבמציאות של היום - תוכל לרכוש בדגמים לא פופולרים רכב פרטי שמור ב20 אחוז פחות ובדגמים מאוד מבןקשים תשלם גם על ליסינג מחירון

פורסם
מה ההגיון בזה?

 

זה לא אמור להיות הפוך? ככל שהרכב מתרחק מתקופת הליסינג שלו ההשפעה שלה על המחירון אמור לרדת?

 

נשמע כמו קומבינה קלאסית של המחירון עם בעלי האינטרס לעשות מצב של נמכור ביוקר ונקנה בזול.

 

בגדול - כמו שאמרו לך - כלל אצבע 20% - למרות שבמציאות של היום - תוכל לרכוש בדגמים לא פופולרים רכב פרטי שמור ב20 אחוז פחות ובדגמים מאוד מבןקשים תשלם גם על ליסינג מחירון

תודה לכל העונים עזרתם לי מאוד

יש משהו במה שאתה אומר יכול להיות שיש פה איזה קומבינה של לוי יצחק על הירידת ערך של הליסינג

×
×
  • תוכן חדש...