Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה עדיין לא הסבר

 

שים 2 פלחי כרובית באזניים ותראה איך זה סוגר לך את החורים בשיניים.

 

זה בערך על אותו משקל של ההמלצה שלך , אין התייחסות למרכיבים, חומר פעיל, זמן, כאילו תשים ותראה... מה בין רגע? תוך 70 שנה? עד מחר בבוקר?

גם בלי התייחסות למרכיבים יכול להיות שמשהו עובד, כשמשהו טעים לי במסעדה הוא טעים ואני לא בדיוק יודע את המרכיבים של המנה

 

אפשר לתכנן ניסוי דאבל בליינד, בו קבוצה אחת תקבל מי פה והשניה קריסטל ירוק, אחרי חודשיים של שימוש נראה אם יש חוקיות ואכן יש התאמה חד חד ערכית למוצר מסויים ומצב הפטריות.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אפשר לתכנן ניסוי דאבל בליינד, בו קבוצה אחת תקבל מי פה והשניה קריסטל ירוק,

לא יעבור הלסינקי בגלל חוסר אתיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Lamisil once.

 

מצטרף להמלצה, לי לא היתה פטריה בציפורן אבל הרבה שנים סבלתי מקילופי עור בכף הרגל, לא נעים ולא אסטטי.

ניסיתי כדורים, משחות, פדיקורים וכדומה וכלום לא עזר.

 

רופא עור נתן לי את התרסיס למסיל, ריססתי פעם אחת וכבר מעל 4-5 שנים שהבעיה לא חזרה והעור חלק לגמרי.

ממליץ בחום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אל תשווה פטרת בעור לפטרת בצפורניים. הצפורן עבה והדרך היחידה להחדר אליה תרופה בצורה יעילה היא דרך זרם הדם, כאשר התרופה חודרת לצפון תוך כדי צמיחתה. זו גם הסיבה לכך שהטיפול כל כך ממושך - זמן הצמיחה של ציפורן הבוהן מהבסיס ועד הקצה הוא כחצי שנה (בצעירים. במבוגרים זה יכול להיות פילו מה חודשים יותר).

לא זוכר אם כתבתי - יש גם תרופותבצרת לק שקוף שמושחים על הציפורן מדי יום ומסירים פעם בכמה ימים, לפני התחלת הסיבוב הבא. לא יודע עד כמה יעיל, במיוחד בפטרת קשה ועמוקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...