Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הזמנתי רכב חדש-פולקסווגן פולו מהיבואן ואמור להגיע בשבועות הקרובים.

ניסיתי לקרוא בפורום הרבה מדריכים של החברים פה והלכתי לאיבוד לחלוטין, יש הרבה מושגים ומילים

שבחיים לא שמעתי עליהם וזה גדול עליי

בסך הכל אני רוצה לשמור על האוטו שיהיה חדש מבריק נקי ומטופח...ולא סתם הלכתי על

הפולו - הפלסטיקה הפנימית הייתה שיקול רציני בבחירה.

אשמח להמלצות בסיסיות ודוגמה או שתיים מכל מוצר,

דוגמה לדברים שאני רוצה לרכוש ולא יודע מה לרכוש:

שמפו, כפפת רחצה, מגבת ניגוב, סקאיי לפלסטיקה, מבריק חישוקים

 

יש עוד דברים שאתם ממליצים לי להשתמש בהם? וכמובן דוגמה למוצר מומלץ למה שציינתי

(לא אכפת לי מהמחיר)

 

תודה רבה

פורסם

שמפו - MR PINK או ONR ירוק (שכולל וקס) - אני הייתי ממליץ לך להשתמש בשניהם.

כפפת רחצה - כפפת מייקרופייבר ירוקה של CARPLAN שניתן לרכוש באוטוסטור.

מגבת ניגוב - אם אתה רוצה לרכוש בארץ אז הייתי ממליץ על המגבת של מגוויירס, אם בחול אז על הUBER 101 (תריץ חיפוש בפורום).

מבריק חישוקים - HOT RIMS של מגווירס.

 

בסה"כ אתה פשוט צריך לשוטט הרבה בפורום אתה כבר תלמד הכל עם הזמן, אם יש מושגים ספצייפיים שלא הבנת תשאל ואשמח לענות.

 

באופן כללי מה שאתה צריך לדעת - אל תיקח את הרכש למכוני שטיפה (לא תחנת דלק ולא מכוני שטיפה ששוטפים ידני עם מטאטא או מטלית) זה עושה שריטות קטנות על הרכב (זה מה שנקרא "סווירלים").

פעם בחצי שנה בערך תיישם אוטם על הרכב (אוטם זה סוג של וקס שעוזר לשמירה על צבע הרכב ונותן הגנה מפני לכלוכים ומזיקים).

כשהרכב בשמש שים כיסוי שמש כדי לשמור על הפלסטיקה הפנימית וזהו בעקרון....

פורסם
שמפו - MR PINK או ONR ירוק (שכולל וקס) - אני הייתי ממליץ לך להשתמש בשניהם.

כפפת רחצה - כפפת מייקרופייבר ירוקה של CARPLAN שניתן לרכוש באוטוסטור.

מגבת ניגוב - אם אתה רוצה לרכוש בארץ אז הייתי ממליץ על המגבת של מגוויירס, אם בחול אז על הUBER 101 (תריץ חיפוש בפורום).

מבריק חישוקים - HOT RIMS של מגווירס.

 

בסה"כ אתה פשוט צריך לשוטט הרבה בפורום אתה כבר תלמד הכל עם הזמן, אם יש מושגים ספצייפיים שלא הבנת תשאל ואשמח לענות.

 

באופן כללי מה שאתה צריך לדעת - אל תיקח את הרכש למכוני שטיפה (לא תחנת דלק ולא מכוני שטיפה ששוטפים ידני עם מטאטא או מטלית) זה עושה שריטות קטנות על הרכב (זה מה שנקרא "סווירלים").

פעם בחצי שנה בערך תיישם אוטם על הרכב (אוטם זה סוג של וקס שעוזר לשמירה על צבע הרכב ונותן הגנה מפני לכלוכים ומזיקים).

כשהרכב בשמש שים כיסוי שמש כדי לשמור על הפלסטיקה הפנימית וזהו בעקרון....

 

תודה על העזרה

לרכב חדש צריך ליישם שכבת הגנה? פלסטלינה / ווקס ?

מומלץ לעשות ישר בימים הראשונים או לחכות כמה חודשים ואז להתחיל עם כל עניין ההגנה וכו'?!

פורסם

איזה ווקס / אוטם צבע לשים לאוטו החדש, האוטו בצבע לבן

אני רוצה לשים משהו איכותי מאוד שיחזיק לפחות חצי שנה!

ראיתי את chemical Guys White Wax אבל בארץ עולה פי 2 מחו"ל

אני מחפש משהו בסגנון שלו ואפילו איכותי יותר אך במחיר מוצדק ולא לצאת פראייר... המלצות חברים?!

×
×
  • תוכן חדש...