Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתקרב לטיפול 10000 . רציתי לדעת איזה שמן מנוע מתאים ל- BMW סידרה 1. 2009.

איזה צמיגות ואיזה תקן מתאים לרכב ולארץ?

longlife04 - longlife 01

פורסם (נערך)

הקסטרול הזה: http://www.autostore.co.il/שמן%2DCastrol%2DMagnatec%2D5W40%2DC3.html

עומד בתקן ll04, ככה שאין לך מה לדאוג. אני מניח שכל חברה מובילה אחרת כמו ולווליין, אגיפ וכד׳, יעמדו בתקן גם הן,

רק תבדוק תמיד על האריזה. ושיהיה סינטטי מלא, ולא פורמולה סינטטית וכדומה.

אם אתה רוצה 5w30 אז יש לך את זה: http://www.autostore.co.il/151426/Castrol%2DEDGE%2D5W30%2Dשמן%2Dמנוע

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

קראתי שתקן ll04 מתאים יותר לדיזל ותקןll01 מתאים לבנזין בארץ האם זה נכון?

ואם אפשר בבקשה לצרף קובץ מאוטודאטה להתאמת שמן מנוע לרכב הנ"ל.

פורסם

אני מניח שקראת את מה שאני רשמתי בעבר, LL04 מתאים יותר לרכבי דיזל מהשנתונים הנ'ל , לרכבי בנזין מהשנתונים הנ"ל היצרן הנחה להשתמש ב LL01 ואסר להשתמש בLL04 בעקבות איכות דלקים ירודה. כל שמן מחברה מוכרת שמאושר ע"י במוו בתקן LL01 יעשה את עבודתו נאמנה. בלי שום קשר כדי ברכבים הנ"ל לצמצם את שגרת הטיפולים, למקסימום הפרש טיפולים של 10,000 ק"מ או שנה, עקב רגישות יתר לבוצה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...