Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אא, אז התחלת עם צבע בלי עומק. נו, מקרה מיוחד :)

 

אגב, ראיתי עכשו שמישהו רשם להשפריץ קצת ONR על הפד לפני השימוש- ONR יכול להפריע לפוסו נראה לי. עדיף סתם מים. אגב- אפשר לשים את הפוסו עם הרכב כשהוא רטוב גם (כן, בלי IPA. אם שוטפים עם שמפו מתאים לא צריך)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השתמשתי עם ONR כמה פעמים במריחה, גם ברכב מעט רטוב העבודה דיי דומה אז אם מדובר רק במים אפשרי לחלוטין, בתאכלס שאני חושב על זה לא מוצא איזשהו הבדל.

נ.ב אני בספק שה ONR יכול להפריע לפוסו, הדבר הזה חזק ביותר, לקחו לי פעמיים מעבר עם CITRUS בדילול להסרת ווקס (60 מ"ל על 8 ליטר) כדי שירדו לגמרי השאריות.

Opel Adam S 2017

פורסם

כשהוא מתייבש הוא הרבה יותר חזק.

אבל אני לא מדבר על המסה או הפרעה ביישום, אני מדבר על זה שהחומרים יכולים להתערבב והתכונות הסופיות של הפוסו ישתנו

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הגשם הזה בא לא טוב,תיכננתי לקום מחר מוקדם וסוף סוף ליישם את הפוסו שמחכה כבר חודשיים על המדף,כניראה שנאלץ לחכות עוד קצת.

פורסם
אין טעם באמת. אתה מקבל מספיק הרס של העומק של הצבע ומספיק הגנה משכבה אחת :)

 

אני מנסה עדיין להבין מה זה אומר עומק צבע, חיפשתי בגוגל קיבלתי הסבר על כמות הביטים בתמונה :-D

לא רואה הרבה הבדל בין התמונות שצילמתי אחרי הקניה של הרכב ואחרי פוסו, אולי אני לא דקדקן מספיק

פורסם

הפוסו (השחור לפחות) מכהה קצת את הצבע ומעמעם את הגוון ה"טבעי" שלו. ברכבים עם אחד מ"50 גוונים של אפור" (לבן, כסף, אפור, שחור ושאר המצ'ממים) פחות רואים את זה, אבל אם תשים עם רכב כחול או אדום תראה (אני ראיתי על שלי לפחות) מעין עמעום של הבוהק של הצבע (היה גלוס מהוקסף אבל מה שעושה את הרכב יפה זה הבוהק של הצבע עצמו)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

אין מה לנסות, הספיק לי לקרוא את הביקורות הטובות ב detailingworld :)

 

אגב, מישהו ניסה לשים את ה FUSSO על אוטם כגון jetseal? לפחות לפי מה שכתבו ב detailingworld עדיף לשים אותו ישירות על הצבע.

עריכה אחרונה על ידי adidas1

 


×
×
  • תוכן חדש...