Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בזמן האחרון ההגה התחיל להיות קשה בעיקר בתחילת נסיעה וכאשר עושים תנועה חדה.

בתחילת נסיעה יש צרצורים חזקים ובתנועה חדות בנסיעה יש גם לפעמים צרצור קל.

אני חושב שאולי חסר שמן הגה.

איפה בודקים את זה?

איזה עוד תקלות זה יכול להיות?

הרכב שלי יונדאי לנטרה שנת 2000.

פורסם

אם אני זוכר נכון מיכל שמן ההגה נמצא שאתה מול תא המנוע לא רחוק מפנס צד נוסע. אכן צירצורים יכולים לנסוע ממשאבה שלא מקבלת שימון יעיל או רצועת אביזרים שלא מתוחה הייטב.

פורסם
אם אני זוכר נכון מיכל שמן ההגה נמצא שאתה מול תא המנוע לא רחוק מפנס צד נוסע. אכן צירצורים יכולים לנסוע ממשאבה שלא מקבלת שימון יעיל או רצועת אביזרים שלא מתוחה הייטב.

 

זה השמן הגה?

אם כן אז אין לי שם כמעט כלום..איזה שמן שמים? כדאי ללכת למוסך להחליף את הכל או להוסיף בעצמי?

 

20150405_173826.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אכן זה המיכל אך קח בחשבון שקיימת לך נזילה שלו ולכן תבדוק גם את זה.

 

הוספתי את השמן..וכנראה אין נזילה עבר כבר בערך שבועיים ולא ירד בכלל השמן..

אבל הרעשי צרצור לא עברו..מה זה עוד יכול להיות? רצועה משוחררת? רצועת טיימינג?

פורסם
נסה להעלות לפה את הרעש בקובץ. ייתכן וזה גם מגיע מרצועות האביזרים או מותחן. צריך לשמוע.

 

זה הרעש..

 

×
×
  • תוכן חדש...