Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Jump Starter להתנעת הרכב - איזה כדאי לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו בסגנון הזה: http://www.aliexpress.com/store/product/18000mAh-12V-Multi-function-LCD-Car-styling-Jump-Starter-Universal-Emergency-power-supply-USB-Car-spare/507171_32233062857.html

 

כל כמה זמן צריך להטעין את זה, כדי שבמקרה הצורך לא אגלה ברגע הלא נכון שזה ריק?

זה באמת עובד?

איזה מוצר כדאי להזמין?

 

תודה

פורסם

פיצוצים וכ"ו יכולים לקרות גם בהנעה רגילה ממצבר למצבר. הסיכון עם סוללות ומצברים קיים תמיד.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

לי יש את המוצר הנ"ל ואני יכול להעיד שהוא מעולה.

ההוראות אומרות לנתק תמכשיר במיידית לאחר שהאוטו מותנע. בסרטון רואים שהסוללה ישבה שם זמן מה.

אין צורך בחתימה....

פורסם

בלינק שאתה צירפת:

http://www.aliexpress.com/store/product/18000mAh-12V-Multi-function-LCD-Car-styling-Jump-Starter-Universal-Emergency-power-supply-USB-Car-spare/507171_32233062857.html

 

המוכר מזהיר:

Tips : our power bank don't compatible with Samsung Note 3 and Samsung Galaxy S5,pls confirm you know that before ordering!

 

 

 

המוכר מזהיר שלמכשיר הזה, שאמור להיות לו מספיק כוח להניע מכונית, אין מספיק כוח לטעון טלפון גלקסי 5?

???What the fuck

 

בעבר קניתי משהוא דומה, יתכן שאפילו מדובר באותו יצרן, באותו מפעל, אפשהוא בשנזן או גואנדונג.

http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-price-Multi-Function-12000Mah-jump-Starter-can-charge-for-PC-cell-phones-notebook-IPad-MP3/1483138735.html

 

הסתבר שזה זבל סיני, לא היה לו מספיק כוח, אפילו לסובב את הסטרטר בפיאט פונטו שלי, לאחר מספר נסיונות, היציאה של המכשיר והזוג כבלים "תנינים" למצבר לא עמדו בעומס, חלק פלסטיק מהתקע נמס בתוך השקע, כרגע המכשיר יכול להיות שמיש אך ורק בתור סוללת גיבוי לטלפון נייד, טאבלט או לפטופ, (דרך יציאת הUSB שלו, יש גם יציאה 19V לטעינת לפטופ).

נאלצתי לפתוח תלונה(לתלונה הייתי צריך לצרף תמונות של הביזיון הזה), על מנת להזדכות על כל הסכום.

 

לבסוף, על פי המלצות כאן בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545339-%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%94-POWERALL-%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%9F-%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%92%D7%9D-Jump-Starter

 

קניתי את זה:

POWERALL DELUXE Portable Power Pack w/ Case PBJS12000RD

 

http://www.ebay.com/itm/121449615352

 

הצלחתי להוזיל משמעותית את מחיר המשלוח, באמצעות שימוש בכתובת אמריקאית, של אתר Shipito, שגם הומלץ פה בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?459374-%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%94-quot-%D7%91-Shipito

 

המכשיר איפשר לי להניע את הפיאט פונטו שלי ללא מצבר כלל!

 

מוסר ההשכל הוא שסוללות/מצברים יקרים, במיוחד ליטיום, לא קונים מיצרנים סיניים עלומי שם.

×
×
  • תוכן חדש...