Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה יפה כל הלילה לא היתי פה וכבר אני רואה ת'רד עם הרבה שטויות.

 

אז ככה: במוח יש חיבור מיוחד שניתן לחבר לו עוד גלאים ללא קומבינות.

 

בתור גלאי אני ממליץ על גלאי נפח ולא שטח, מהרבה סיבות.

 

צריך לדעת להתקין אותה מכיוון שאם לא מתקינים בצורה מסוימת ניתן לנטרל אותה תוך 10 שניות בדוק.

 

כמו שאמרתי בעבר אני מתקין כזו בערך פעם או פעמיים בשבוע כך שמי שצריך עזרה, יעוץ או התקנה, יכול לחזור אלי בה"פ.

 

נ.ב לא תאמינו מה ניתן לחבר אליה כמעט הכל, אני חיברתי אותה למערכת ההצתה, למזגן ולמערכת וכך אני יכול להתניע את הרכב, להפעיל ולכבות את המזגן ואת המערכת.

 

ולגבי השאלה של MATAN206XT כן אתה צריך את הכל.

פורסם

שמע חבוב.

אין במוח שום חיבור אופציונאלי לגלאים נוספים , החיבור היחיד שנשאר לאחר ההתקנה זה לחצן החטיפה שהוא לא בשימוש.

 

לגבי הREMOTE START אם לזה אתה מתכוון זאת אופציה כמעט לכל מערת אזעקה

שמכבדת את עצמה , בעבר וגם כיום ניתן לרכוש את ה REMOTE START בניפרד

לימים הכניסו את האופציה באזעקות למינהים.

 

לגבי המערכת והמזגן אתה מוזמן ללמד אותנו כיצד.

 

עדיף שתשאר ישן בלילה, ותחסוך את השטויות מאיתנו.

פורסם

חברים מישהו יכול לתת לי הצעות מחיר לסיפור הזה.

כמה אמור לעלות המערכת המדוברת? ההתקנה?

האם יש עוד סוגים?

ואם יש לי כבר אזעקה האם אצטרך בכל זאת להחליף את כולה?

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

נכון שהאזעקה היותר פופולארית היא הMVP

 

 

אך דודו אל תטעה, ישנם טובות יותר במחירים לא יותר מדי גבוהים

נכון שאם הוצאת את הMVP במכרז ב500 ש"ח אז זה מחיר פצצה

אבל כיום ניתן לקנות אזעקות של GuardQL שיש להם את אותן תכונות

וכבר משולבים בהם מספר גלאים וחישנים...מה גם שטווח המרחק בין

המשדר לביפר גדל בצורה ניכרת..

 

אתה יכול למצוא את האזעקה של GuardQL במרכז SoundFX שבפ"ת..

יש שם בחור שקוראים לו עופר..תאמין לי אחרי שהוא יתקין לך את האזעקה

אתה אפילו לא תדע שהוא עשה את זה..עבודה נקיה מסודרת - ושווה את התשלום...

 

אלון

פורסם
נכון שהאזעקה היותר פופולארית היא הMVP

 

 

אך דודו אל תטעה, ישנם טובות יותר במחירים לא יותר מדי גבוהים

נכון שאם הוצאת את הMVP במכרז ב500 ש"ח אז זה מחיר פצצה

אבל כיום ניתן לקנות אזעקות של GuardQL שיש להם את אותן תכונות

וכבר משולבים בהם מספר גלאים וחישנים...מה גם שטווח המרחק בין

המשדר לביפר גדל בצורה ניכרת..

 

אתה יכול למצוא את האזעקה של GuardQL במרכז SoundFX שבפ"ת..

יש שם בחור שקוראים לו עופר..תאמין לי אחרי שהוא יתקין לך את האזעקה

אתה אפילו לא תדע שהוא עשה את זה..עבודה נקיה מסודרת - ושווה את התשלום...

 

אלון

כמה הם לוקחים על זה ?

והעבודה של עופר ( קיקר ) באמת מצויינת

פורסם

מישהו יכול לתת דגמים?

של MVP.

או של כל חברה אחרת.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
מישהו יכול לתת דגמים?

של MVP.

או של כל חברה אחרת.

 

יש המון חברות שמייצרות מערכות דו כיווניות כיום , מהמזרח(סין) ועד המערב(ארה"ב)

ישנם גם מערכות שנראות אותו דבר רק בעלות שם שונה(כדוגמת הMVP), הטובות שבינהם

היא הMATRIX של CLIFFORD וה 791/0 של VIPER כמובן שיש עוד, וטובים גם כן.

MVP יש בכמה דגמים יש את ה825 אני לא יודע אם ניתן להשיג אצלנו, לך על הMVP625

אתה תהנה ממנה מאד.

פורסם
תנסה לברר ב-ח מערכות בראשלצ

"אתה....אתה חמוד אתה!!"

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

×
×
  • תוכן חדש...