Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה להביא רכב ישן למצב סביר מבחינת הצבע


שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה רכשתי גולף 94 במצב מכני מצויין, ובפנים מאוד שמורה, אך מבחוץ נראית נורא.

בעיקרון ראיתי שעיקר הבעיה היא שהלק (אני לא יודע אם זה לק, השכבה מעל הצבע שנותנת לן מראה מטלי) מתקלף.

הייתי שמח שתייעצו לי מה ניתן לעשות ע"מ להגיע למראה סביר של הרכב, כמובן במחיר סביר (לצבוע מחדש יעלה יותר מחצי מחיר הרכב).

חשבתי אולי ניתן לשייף (או לקלף) את שאריות הלק, וישאר הצבע המט שמתחת (יש איזורים בהם כבר כל הלק התקלף וזה נראה סבבה).

כמו-כן משיטוט קצר כאן בפורום ראיתי שאולי ניתן להדביק מדבקת ויניל על כל הרכב.

 

אשמח לעצות לגבי אפשרויות אלו או אחרות,

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם הלכה מתקלפת צריך לצבוע.

במקומך הייתי עושה פרוייקט rattle can וצובע הכל בשחור מט.

2b71507f.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הלכה מתקלפת צריך לצבוע.

במקומך הייתי עושה פרוייקט rattle can וצובע הכל בשחור מט.

 

אתה מתכוון לצבוע הכל לבד עם פחיות צבע? זה יראה טוב? לא יראו סימני מריחה/התזה של הצבע?

איזה צבע כדאי לקנות? טווח מחירים?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלה שמכירים ועבדו עם פלסטידיפ מה אתם אומרים לא יכול להתאים לרכב ישן?

מתכוון לכזה : http://www.autostore.co.il/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A4-Performix.html

 

אפשר על כל הרכב?

 

כמה לדעתך פחיות צריך?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם תרסס מ30 ס"מ ותעשה הרבה שכבות דקות לא יהיו סימני מריחה וטיפות. היתרון בשחור מט זה שהרכב לא מבריק, אין הבדלי צבע וגם אם יעוף טיפה אבק על הרכב לפני שהוא מתייבש לא יראו את זה כי הצבע לא מבריק.

אתה צריך 2 סוגים של צבעים, פריימר והשחור. כאן יש מדריך שמתייחס לכמויות של הדברים ואיך עושים.

 

פלסטידיפ אני פחות מכיר, אולי זה עדיף כי ניתן לקלף את זה ולא צריך פריימר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...