Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה ק"מ וכמה זמן על אבארט 500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה כולם.

יניב, אגזוז סטנדרטי, רמת חפירה סבירה. מונזה מעניין אבל צריך לשמור על יחסים תקינים עם השכנים :)

 

 

קודם כל ברכות למרות שבירכתי אותך כבר בעבר.

 

אחלה רכב מבעלים אחלה גם כן.

 

 

בקשר לאגזוזים דבר איתי בעתיד אם תירצה, יש לי תובנות.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני שעתיים ראיתי בדיוק כזו אדומה, עם הכיתוב "ABARTH" נסעה לה בזמן שעמדתי ברמזור. ישר הזכירה לי אותך :-D

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • אחראי פורום
פורסם

לזכור אותך כשאמכור? :wink:

תודה renault ו-oe300 - אם אחליט להחליף אז נדבר :-P

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
שמח שאהבתם.

המגאן מאוד מעניינת, אבל מה שמצחיק זה שהיא לא ממש מושכת אותי.

הכל ע"ב הביקורות שמהללות, עוד לא יצא לי לנסות בעצמי (ואם זה תלוי בקרסו, כנראה שגם לא ייצא).

בערך הפוך ל-500, שאמנם מקבלת ביקורות אוהדות אבל העניין הראשוני נוצר קודם כל בזכות העיצוב והסטיילינג.

אין מה לעשות סקס תמיד מוכר .בקשר לאגזוזים אם ההייתי צריך לקנות רק אבל אקרופופביץ

פורסם
אין מה לעשות סקס תמיד מוכר .בקשר לאגזוזים אם ההייתי צריך לקנות רק אבל אקרופופביץ

 

 

כן סקס תמיד מוכר, שמע... יש ל500 כ"כ הרבה מערכות פליטה שצריך לדעתי שתי ידיים אולי יותר.

 

(בלי לספור סדנאות פרטיות/מקומית)

 

 

אגב, האקרפוביץ אחלה וגם ניראה נהדר, אבל אני אישית חובב המותג הנ"ל-

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

 

אגב, האקרפוביץ אחלה וגם ניראה נהדר, אבל אני אישית חובב המותג הנ"ל-

 

נשמע די דומה לשלך בהנעה קרה, רק על 500.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נהניתי לקרוא ונהניתי לראות שאתה נהנה.

תתחדש ותמשיך להנות.

ככה זה עם בחירות מהלב (לא ביבי :wink:).

אי אפשר בלי שאלה - איך בכל זאת אתה מסתדר עם הגודל (הקוטן) הקצת קלאסטרופובי (לדעתי לפחות) ?

alfa 156 2.5.

  • אחראי פורום
פורסם

תודה :)

עם המרחב הפנימי אין לי בעיה. זה כמובן קטן במעט מה-147 (רוחב כללי צר יותר ב-500 ב-10 ס"מ), אבל האלפא היתה שחורה כמעט

לגמרי מבפנים ובעלת שטח חלונות קטן יותר. ב-500 יש חלונות גדולים וסאנרוף שתופס חצי מהגג ובנוסף לפאנל האדום התחושה הכללית אוורירית יותר.

מניח שאנשים גדולים פיזית ירגישו בה פחות נוח. יושבים גבוה, כל מכלול ידית ההילוכים גבוה וקרוב לרגל, הדלת יותר קרובה.

אישית אני מעדיף ככה, להיות "עטוף" ע"י האוטו, שהכל קרוב אליך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
נשמע די דומה לשלך בהנעה קרה, רק על 500.

 

 

זה רק עוד סיבה לאהוב אותו. ;)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

  • אחראי פורום
פורסם

יפה! השקעת, חשבתי שסתם צילמת drive by :)

האוטו שלך נראה ונשמע נהדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

itaysamuri - סקירה מגניבה, רואים שהתחברת לרכב אש :)

גם אני, כמוך, קניתי אבארט 500 לפני חודש, נהנה מכל רגע !

ד"א, לפי הניק שלך מכרתי רכב דומה בשביל להגיע לאבארט (מכרתי ג'ימני)

תגיד, האם פרט לאגזוז (מונזה או אקרופוביץ) יש עוד שמהו שחשבת לשדרג ברכב ??

ליאור

 

נ.ב: 10610919_10152847667013486_4691086040672124322_n.jpg?oh=ea967f75c47139c84da989b8675c5c43&oe=55009AB4&__gda__=1430669986_74f22b492d44b4016038eb3d8443720cהחדשה שלי :)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • אחראי פורום
פורסם

תודה ליאור :) בדיוק אמרתי לאשתי שאני לא רואה איך אני מוכר אותה, פשוט ממכרת.

הסמוראי נמכר כבר לפני שנים אבל ה-500 לא רחוקה ממנו בקשיחות :-P

במנוע אני לא מתכוון לגעת. לא מרגיש שחסר כוח (היא אחרי רימאפ), מה גם שבמצב הזה לעלות עוד כבר ידרוש החלפת טורבו ועוד.

אלה 40K בערך על צד באוטו שלא בוער לי לשפר.

השינויים הקרובים יותר הם הבלמים. צריך יותר עמידות ופחות דעיכה אחרי סשן צפוף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...