Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בפורום שהרבה דווקא מדברים על הווקס הזה. הוא חדש? מאיפה ניתן להזמין אותו?

( אני פשוט חדש בכל התחום הזה של הדיטיילינג ומנסה להכנס לאט לאט )

 

בנוסף, הומלץ לי על הווקס הנ"ל:

http://www.autostore.co.il/%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%A7%D7%A8%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99-Chemical-Guys-Extreme-Depth.html

 

מה יותר טוב?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

אתה מתכוון ל-soft99 fusso coat.

אוטם צבע, מוצר שקיים בשוק דיי הרבה זמן, אבל חזרה אליו המודעות בעולם לאחרונה.

בסגנון של fk1000, מגיע בפחית שבתוכה יש אפליקטור (אישית לא הייתי מנגב איתו את הת%ת) ריח חזק מאוד, סינטטי לחלוטין (ptfe).

מעניק עמידות גבוהה ואחלה מראה, יישום לא הכי נוח, אבל לא בעייתי מידי, ממסך מעט את הסווירלים (בזה לדוגמה הוא עושה עבודה טובה יותר מגלייז ייעודי כמו black light, מההתרשמות שלי).

התנהגות מים מעולה, דיי זול.

ניתן למצוא בקלות באיביי, המוכרים ברובם רוסים.

 

את הווקס של cg לא מכיר.

"יאללה בירי".

פורסם

את הווקס של פוסו הזמנתי מאיביי ב 12/10, טרם הגיע אלי, דרך לינק שהמליצו בשרשור מאוד ארוך

http://www.ebay.com/itm/Soft99-Fusso-Coat-12-Months-Wax-PTFE-Sealant-Anti-corrosion-Waterproof-Solid-Wax-/251575834010?hash=item3a9316959a&item=251575834010&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr

מוכר רוסי גם כן, יש גם מוכר מהונג קונג ששם את המחיר 34 דולר ומשלוח חינם (דיי אותו דבר, יצא לי 24+11 דולר משלוח מרוסיה)

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב, מאמין אוטוטו אצלך.

המוכר הזה טוב.

 

אלי, המון משתמשים בדיטיילינג וורלד סיפרו כי לא הרגישו בהבדלים משמעותיים אם בכלל, בין הגרסה הכהה על רכב בהיר, ולהפך.

בכל מקרה, יש להם המון, המון, סוגים של ווקסים.

תריץ חיפוש קטן תחת השם שלהם בדיטיילינג וורלד להתרשמות.

"יאללה בירי".

פורסם

אלי, יש להם מוצר שנקרא king of gloss, זה ה-show wax שלהם.

אמור להיות פחות עמיד משמעותית מהפוסו, אבל לפי מה שזכור לי לך אין בעיה ליישם אחת לחודשיים.

בכל מקרה נראה לי שאם אתה בקטע של מראה נטו, יש אופציות אחרות.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

נראה לי שזה יכול להשלים לך את האוטם - http://nipponshine.com/shop/body-sealant/fusso-spray-dark/

ובכלל, תציץ באתר, באמת שאין סוף מוצרים לחברה הזאת.

חלקם ממש מוזרים (אוטם אורגני).

אם שווה משהו או לא? לא יודע.

 

http://www.soft99.co.jp/english/products/carcare/wax.html

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

מזה ברק טוב.

אם הרכב אחרי פוליש או במצב טוב יחסית אז כן, אחרת לא ממש תראה הבדל גדול בינו לבין סתם ווקס של מגווירס.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...