Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוכנה בשם AutoData?


VW RaCiNg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! :-P

 

AUTODATA,מישהו מכיר?

הבנתי שזה תוכנה שמכילה כמויות אדירות של מידע כמעט על כל רכב שקיים..

למישהו אולי יש אותה או שהוא מכיר ויכול להגיד לי איזה מידע בדיוק היא מכילה?

 

תודה,

מיכאל.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
שלום לכולם! :-P

 

AUTODATA,מישהו מכיר?

הבנתי שזה תוכנה שמכילה כמויות אדירות של מידע כמעט על כל רכב שקיים..

למישהו אולי יש אותה או שהוא מכיר ויכול להגיד לי איזה מידע בדיוק היא מכילה?

 

תודה,

מיכאל.

יש שם ה-כ-ל....

החל מהתנגדויות שאמורות להיות בחיישנים תקינים עד למומנט סגירה של כל בורג במנוע...

יש שם חיווטי חשמל, לחצים, גדלים, פשוט הכל.

פורסם

כעיקרון- לקנות :lol: ....

אבל היא מאוד יקרה לפי מה שהבנתי...

יש אותה גם באי מיול, אבל אני לא יודעת אם זה זה...

נראה לי שלא, או שאם כן אז זה לא הגירסה המלאה...

 

פורסם
כעיקרון- לקנות :lol: ....

אבל היא מאוד יקרה לפי מה שהבנתי...

 

יש אותה גם באי מיול, אבל אני לא יודעת אם זה זה...

נראה לי שלא, או שאם כן אז זה לא הגירסה המלאה...

 

 

 

באי-מיול זה דווקא גרסא טובה ומלאה מאוד..ואל תשאלו אותי איך אני יודע. :lol:

השם המדויק הוא Autodata 2004 v.5373.

באמת אחלה תוכנה..מכילה המון מידע שימושי.

 

רוצו לקנות. :roll::wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
את פושעת, את טרוריסטית, אותך למשטרה :twisted:

אגב, תוכנה באמת מעולה... ממליץ בחום...

אני??????? :mm_cry: :mm_cry: :mm_cry:

 

אבל אני לא עשיתי שום דבר!!!

אני לא ידעתי! :mm_blush:

 

 

 

:mm_tongue:mm_tongue :mm_tongue :mm_tongue :mm_tongue

×
×
  • תוכן חדש...