Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופה האחרונה אני חוקר הרבה באינטרנט מהרצון לקנות רכב חדש והגעתי לשלב שבו אני רוצה לברר איזה רכב יותר זול לתחזק מבחינת טיפולים שוטפים וחלקי חילוף.

הרכב שאני רוצה לקנות הוא שברולט קרוז (2009\2010) אך אני לא יודע איך הוא ביחס לרכבים אחרים מבחינת אחזקה. יש פה מישהו שיכול לתת לי כיוון?

 

בנוסף,

אם למישהו יש מיצובישי לנסר (הדור החדש) מאותם שנים, אשמח לשמוע גם על זה.

פורסם
אם רק זה מה שמעניין אותך הייתי מציע שמחפש איזה רכב קצת פחות מתקלקל וקצת יותר רכב מאשר הדייהו קרוז

הדעות מאוד חלוקות על הרכב הזה אבל הסקתי (על סמך מה שאני קורא) שרוב התלונות באות מאנשים שהתנסו ברכב הזה בליסינג ולכן הגיוני שאנשים 'יזרקו' והרכב יתקלקל ויישחק בתדירות גבוהה יותר.

מצד שני, יש את האנשים שאומרים דברים טובים על הרכב והוא עונה על הדרישות שלי בשאר הפרמטרים.

פורסם

לא יודע אפ הדוגמא שלי תהייה טובה בשבילך אבל אני ינסה להורים שלי יש קרוז 10 כבר 3 שנים במהלך ה3 שנים שהרכב אצלהם הוא עשה אך ורק טיפולים תקופתיים במוסך מורשה ובמחירים סבירים לגמרי ללא תקלה אחת העניין הוא שהרכב לא נוסע הרבה משהו כמו 5000 קמ בשנה וסך הכל יש לו 50 אלף קמ בכל אופן כרגע בלי עין הרע עומד על 100 אחוז אמינות והשירות של שברולט לדעתי מצוין ואמין דוגמא קטנה זה שנשרף לאוטו הנורת ברקס המרכזית בחברה זה עולה 900 שח לפני מעמ מנהל המוסך קרא לאבא שלי ואמר לו קח זה המספר מקט של הנורה וזה קישור לאייבי באיביי זה 180 ש"ח תזמין משם ואני ירכיב לך ללא עלות

בסהכ אצלנו הוא מאוד אמין ומתאים לצרכים של ההורים

חסרונות שלו שהוא שתיין לא קטן קצת כבד אבל לדעתי במחירים שלהם אחלה אוטו ..

מקווה שעזרתי :)

פורסם

תחושה אישית (וסוביקטיבית כמובן) שמיטסובישי אמין בהרבה מקרוז.

מחירים של טיפולים בקרוז במוסכים מורשים יבואן תימצא פה

תבדוק גם מחירי ביטוח - זה גם הרכב חשוב בעלויות ועלולים להיות הבדלים משמעותים.

פורסם
לא יודע אפ הדוגמא שלי תהייה טובה בשבילך אבל אני ינסה להורים שלי יש קרוז 10 כבר 3 שנים במהלך ה3 שנים שהרכב אצלהם הוא עשה אך ורק טיפולים תקופתיים במוסך מורשה ובמחירים סבירים לגמרי ללא תקלה אחת העניין הוא שהרכב לא נוסע הרבה משהו כמו 5000 קמ בשנה וסך הכל יש לו 50 אלף קמ בכל אופן כרגע בלי עין הרע עומד על 100 אחוז אמינות והשירות של שברולט לדעתי מצוין ואמין דוגמא קטנה זה שנשרף לאוטו הנורת ברקס המרכזית בחברה זה עולה 900 שח לפני מעמ מנהל המוסך קרא לאבא שלי ואמר לו קח זה המספר מקט של הנורה וזה קישור לאייבי באיביי זה 180 ש"ח תזמין משם ואני ירכיב לך ללא עלות

בסהכ אצלנו הוא מאוד אמין ומתאים לצרכים של ההורים

חסרונות שלו שהוא שתיין לא קטן קצת כבד אבל לדעתי במחירים שלהם אחלה אוטו ..

מקווה שעזרתי :)

תודה. ואני גם לא נוסע הרבה ברכב.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות מנהגי קרוז.

×
×
  • תוכן חדש...