Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במידה והושטר בלי מערכת כריזה מובנת (מה שמוזר, כי כל עוד זה רכב משטרתי ולא משנה אם זו לוחית רישוי אזרחית או משטרתית) אתה לא מחויב לעצור.

אבל שוב, לכל רכב משטרתי באשר הוא, גם אם הוא אזרחי מבחוץ במאת האחוזים הם מצוידים במערכת כריזה וגם בסירנה (פשוט בלי הכחולים).

טעות בידך,רוב הרכבים הלבנים אשר אינם משמשים בתנועה אינם מצוידים בסירה ואו כריזה

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אם אתה שוטר אתה צריך לדעת שכל פעם שאזרח מבקש ממך פרטים ע"י תעודת מנוי אתה חייב !!!!! לתת לו

גם אם אתה לובש מדים.

 

רשמתי את זה כמה פעמים בתגובות מעליך. במידה ואזרח מבקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו. כוונתי הייתה שכאשר אני פונה לאזרח אז שאני על אזרחי ראשית כל אני מזדהה בתור שוטר וכאשר אני לובש מדים אני לא חייב להזדהות ישר בתור שוטר. אך אם אחר כך הוא ביקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו.

 

טעות בידך,רוב הרכבים הלבנים אשר אינם משמשים בתנועה אינם מצוידים בסירה ואו כריזה

 

אז אני אומר לך שכל הרכבי בילוש אצלנו (ואנחנו לא קשורים לתנועה) יש בהם סירנה וכריזה.

המערכת של המשטרה בנויה על כמה דברים, זה לא שמתקינים את הסירנה בנפרד, את הכריזה בנפרד, את הקשר בנפרד ואת הצופר בנפרד. זה מערכת כוללת של ארבעת הדברים הללו ויש אותה בכל ניידת.

פורסם
רשמתי את זה כמה פעמים בתגובות מעליך. במידה ואזרח מבקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו. כוונתי הייתה שכאשר אני פונה לאזרח אז שאני על אזרחי ראשית כל אני מזדהה בתור שוטר וכאשר אני לובש מדים אני לא חייב להזדהות ישר בתור שוטר. אך אם אחר כך הוא ביקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו.

 

 

 

אז אני אומר לך שכל הרכבי בילוש אצלנו (ואנחנו לא קשורים לתנועה) יש בהם סירנה וכריזה.

המערכת של המשטרה בנויה על כמה דברים, זה לא שמתקינים את הסירנה בנפרד, את הכריזה בנפרד, את הקשר בנפרד ואת הצופר בנפרד. זה מערכת כוללת של ארבעת הדברים הללו ויש אותה בכל ניידת.

מזמין אותך לשלוחת שרון וזיכרון,כניראה שאנחנו מקבלים ניידות ממקום אחר...

אבל אנחנו סוטים מהדיון

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

×
×
  • תוכן חדש...