Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה בהילוך שלישי?


_DownLoaD_
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עם בידני 5 הילוכים עושים ברביעי ועם זה גיר אוטומט 4 הילוכים אז שלישי

הרעיון שעומד מאוחרי זה הוא שהרכב הנבדק יהיה בהילוך הישיר או הכי קרוב לו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם בידני 5 הילוכים עושים ברביעי ועם זה גיר אוטומט 4 הילוכים אז שלישי

הרעיון שעומד מאוחרי זה הוא שהרכב הנבדק יהיה בהילוך הישיר או הכי קרוב לו

הבנתי , תודה .

 

עוד שאלה, מה ההבדל בין 4WD ל AWD?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לי להבין את רמת האנגלית, אבל בגדול ב 4WD אפשר לנעול את הדפרנציאל ובכך לא לסובב גלגל אחד, והילו ב AWD הגלגלים תמיד יסתובבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי , תודה .

 

עוד שאלה, מה ההבדל בין 4WD ל AWD?

 

 

בדרך כלל, כשאומרים AWD מתכוונים להנעה כפולה קבועה לכביש.

 

כלומר רכב כביש כמו סובארו אימפרזה לדוגמה עם הנעה קבועה לכל הגלגלים. אין לנהג אפשרות לנתק או לשלב הנעה לגלגלים קידמיים או אחריים.

 

כשאומרים 4WD בדרך כלל מתכוונים לרכבי שטח. בכביש הם נוסעים במצב 2WD, כלומר רק זוג גלגלים מניע.

יש לנהג אפשרות לשלב הנעה לסרן השני כשתנאי השטח דורשים זאת.

 

 

זה בכלליות.

 

יש רכבי שטח שגם על הכביש נוסעים קבוע במצב 4X4.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?38192-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%94%D7%91%D7%93%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%90%D7%95%D7%AA

 

במאמר באנגלית בפיסקה הראשונה הם מדברים על כך שהשימוש הנפוץ כיום במושגים הוא ש-AWD זו הנעה קבועה דרך כל הגלגלים. תמיד. וב-4WD זו אופציה ניתנת לבחירה. וההמשך מסביר שב-AWD תהיה חלוקת כוח משתנה בין הצמיגים ע"פ הנדרש או האפשרות לאפשר החלקה בין הגלגלים, וב-4WD מדובר על נעילת דיפרנציאלים כך שהכוח מתחלק בין כל הגלגלים באופן זהה והם מסתובבים כולם (באותה מהירות) או כלום.

 

אבל בשורה התחתונה, שאינה רשומה במאמר, לכל חברה יש שם והגדרה קצת שונה בין סוגי ההנעות, כך שיש לעיין במפרט ולהבין איך המערכת פועלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...