Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקורה?

היום החלפתי עם מישהו ג'אנטים ברכב שלי עכשיו אחרי שהחלפתי הכל טוב ויפה.

נוסע בכביש מגיע למהירות של 110 קמ''ש אני פתאום מתחיל להרגיש רעידות בהגה.

עכשיו אם הג'אנט הקודם זה לא היה לי אבל עם החדש כן.

בג'אנטים החדשים שהחלפתי יש מכה בגלגל הקדמי הינה תמונה:

22ftzyelwmnm.jpg

http://sizmedia.com/my.php?i=22ftzyelwmnm.jpg

האם זה משהו רציני המכה הזאת?

וגם איפה אפשר לסדר את הג'אנט באזור חיפה קריות נהריה

ואולי מישהו יודע גם כמה יעלה

פורסם

רעידות במהירות גבוהה זה מגלגלים אחוריים, בדר"כ חוסר איזון.

המכה בתמונה לא נראית כמו משהו שצריך להשפיע על איזון וגם אם כן זה יהיה במהירויות נמוכות.

פורסם

זה נראה שבר אבל לא בטוח, כמו שאמרו לך תתחיל מאיזון גלגלים, ואז תתקדם, זה הבעיה לקנות משומש, לא יודעים באיזה ציר היה כל גלגל.

יש מקום טוב בפתח תקווה שמתקן ג'אנטים אתה מהאזור?

×
×
  • תוכן חדש...