Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמתי את הידית לפתוח את הדלת (דלת הנוסע לצד הנהג) ושמעתי משהו נשבר, הידית כבר לא פתחה יותר את הדלת.

 

היום היה לי קצת זמן אז פירקתי את הידית.

עכשיו אני מתלבט איך לתקן. חשבתי על סופר גלו בנקודת השבר ואפוקסי לחיזוק מסביב. או אולי כדאי לשלב גם דבק 6600 ?

יש דרכים מוצלחות יותר לתיקון ? מה דעתכם ?

 

IMG_20141001_182117_904.jpgIMG_20141001_182201_254.jpgIMG_20141001_182248_792.jpg

פורסם

היה לי ניסיון טוב עד עכשיו בתיקון חלקים ברכב אז אני בכל מקרה רוצה לנסות לתקן, אם התיקון ייכשל אני אקנה ידית חדשה.

איפה קונים ידית כזו ? והאם מדובר על 90 ש"ח לידית חדשה ?

פורסם
אם אתה מאזור רחובות, תוכל להשיג אצלנו ידית כזו ב 68 שקל.

 

מעולה, זה לא רחוק ממני. אם התיקון ייכשל אני אקפוץ אליכם . תודה !

פורסם

התיקון בוצע,

הרעיון שלי היה להשתמש בקפיץ כדי לחזק את ההדבקה.

קודם כל קדחתי בפלסטיק שנשבר חור קטן לשם אפשר להכניס את קצה הקפיץ.

IMG_20141001_194109_025.jpgIMG_20141001_194623_053.jpg

אני משיג בזה 2 דברים חשובים

1. מחבר את הקפיץ בצורה כזו שמורידה את הלחץ שהוא מפעיל על הפלסטיק המודבק

2. מדביק את זרוע הקפיץ ל 2 החלקים המודבקים ומשיג עוד חוזק ותמיכה להדבקה

 

עטפתי הכל באפוקסי, והוספתי שכבה עבה במיוחד לתוך חלל המגרעת וגם לפנים ה"ברך" בחיבור.

IMG_20141002_072256_461.jpg

התוצאה מרגישה דיי חזק, נראה איך זה יחזיק. סה"כ לקח לי כעשרים דקות הקדיחה וההדבקה. חסך לי לפחות שעה של נסיעה וקנייה של ידית חדשה, את זה אני תמיד יכול לעשות אם התיקון יקרוס.

חיברתי את הידית חזרה לדלת, והכל עובד נפלא, יש מספיק מתח על הקפיץ כדי להחזיר אותה למקום.

 

תודה לכולם.

פורסם

אני השגתי תוצאה דומה ע"י שימוש בהלחמת פלסטיק, עובד מעולה עד היום.

מקווה ששלך יחזיק, השימוש בקפיץ נראה לי יעיל, מאיפה השגת אותו?

פורסם

הקפיץ היה שם במקור, ו"הידית" שלו ישבה על החלק שנשבר והוא הפעיל עליו לץ די חזק. הרעיון שלי היה לקדוח ולהכניס את הידית הזו לתוך החלק שנשבר.

פורסם

אם יש לך סבלנות (וקצת יותר מעוד 20 דקות) תנסה הלחמת פלסטיק - זה בצירוף הקפיץ אשר תטביע אותו בתוך הפלסטיק אמור להחזיק.

אייל - אנחנו עושים את זה בשביל הכיף, לא בשביל החסכון של ה 100 שקל.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

קניתי ידית חדשה אצת אבי חלקי חילוף, 68 שקל, 15 דקות עבודה. שלום על ישראל.

צריך לזכור שזה לא כולל 25 דקות נסיעה לכל כיוון בשבילי, ועוד כמה דקות לחנייה וזמן שהייה בחנות. ככה שתמיד כדאי לנסות לתקן לבד לדעתי, סהכ אם התיקון היה עובד זה היה חוסך לא מעט זמן.

×
×
  • תוכן חדש...