Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

רכשתי סיטרואן C4 שנת 2006 sx-pk ומעוניין במערכת מולטימדיה ועל כן יש לי מס' שאלות:

1. הבנתי שחייב מקורי בגלל המחשב דרך, זה נכון?

2. למישהו יש מושג מה המחירים?

3. האם ניתן למצוא כזה מפירוק?

4. שמתי לב שאין רמקולים מאחורה, פשוט מוסיפים?

 

תודה לעונים!!

פורסם

היי,

היה לי את הרכב ,עשיתי התקנת מולטימדיה,לקחתי דין 1 של פיוניר .

לגבי מחיר הכל תלוי בתקציב שלך.

לגבי מחשב דרך ,אני לא חושב שיש לך שליטה דרך המערכת ,אז זה לא אמורה להיות לך בעיה.

לגבי הרמקולים ,אתה צריך להחליט מה אתה רוצה ,במה קידמת וסאב זו המלצה טובה (זה מה שאני עשיתי).

פורסם

היי ותודה על התשובה,

 

מה זה אומר דין אחד? איפה ברכב אפשר להתקין את זה? (זה בא עם מתאם?)

היי,

היה לי את הרכב ,עשיתי התקנת מולטימדיה,לקחתי דין 1 של פיוניר .

לגבי מחיר הכל תלוי בתקציב שלך.

לגבי מחשב דרך ,אני לא חושב שיש לך שליטה דרך המערכת ,אז זה לא אמורה להיות לך בעיה.

לגבי הרמקולים ,אתה צריך להחליט מה אתה רוצה ,במה קידמת וסאב זו המלצה טובה (זה מה שאני עשיתי).

פורסם

שים לב שבדגם ה-PK חיישני הרוורס משמיעים קולם דרך המערכת המקורית, קרי ויתור עליה פירושו ויתור על החיישנים וכן על שליטה מההגה וכו'.

קיימים מתאמים לעניין אך עלותם גבוהה (שילמתי כ- 150-170 יורו לפני כשנה, אך טרם הזמן לי להתקין את המערכת).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אין מערכת שדרכה לא אאבד את כל זה? (שישאר אותו דבר פשוט עם מסך מגע)

שים לב שבדגם ה-PK חיישני הרוורס משמיעים קולם דרך המערכת המקורית, קרי ויתור עליה פירושו ויתור על החיישנים וכן על שליטה מההגה וכו'.

קיימים מתאמים לעניין אך עלותם גבוהה (שילמתי כ- 150-170 יורו לפני כשנה, אך טרם הזמן לי להתקין את המערכת).

 

שי

×
×
  • תוכן חדש...