Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי ati radeon 4850 HD

והוא עושה לי בעיות אחת לחצי שנה. אני מקבל הודעות [h=1]Display driver has stopped working and has recovered[/h]אז מסתבר שהתיקון של MS לא משהו. ודי נמאס לי מכל החרטא הזה

אגב פירמוט לא פותר את הבעיה - עברתי מ32bit ל64 ולא עזר.

גם עדכון הדרייבר לא עוזר.

הגדרת המאוורר של הכרטיס ל100% גם לא עוזר. פעם אחרונה שקרס היה בסביבות ה60-70 מעלות.

 

בקיצור אין פתרון מוחלט לתקלה הזו.

אז התקציב הוא בסביבות ה300-400 ש"ח, אין אפשרות לחרוג (כי כמה פעמים אתה באמת קונה לעצמך דברים כשיש לך ילד?).

לא צריך לפוצץ, אני משחק skyrim ו manager,משחקי בscummvm ופה ושם איזה fps כזה או אחר לפי העונה.

 

אין לי בעיה לקנות יד שניה ממקור אמין (חבר פורום כזה או אחר).

 

תודה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

OK

יש לי I5

3.2Capture.PNG

8GB RAm

ddr 3 corsair

 

המחשב נרכש לפני כשנתיים

אין שום כוונה לעשות OC - בעיקר כי אני לא מבין בזה כלום.

ושוב כפי שציינתי ati radeon 4850 HD

לוח p7p55 lx

Peugeot  5008 2023 

פורסם (נערך)

יש מספר כרטיסים טובים שיתאימו לך,

כל כרטיס שיציעו לך תסתכל באתר הזה ותיראה את הדרוג שלו:

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

R7 240 יכול להיות התחלה טובה לצרכים שלך

HD6670 גם יכול להיות התחלה טובה

R7 250

HD5670

וכמובן יש אפשרות בשוק היד שניה לכרטיסי מסך חזקים כדוגמת GTX550 בטווח המחיר שלך

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

מצטרף להמלצתו של קובי, R7 240 נכנס בתקציב, ואפילו בגרסה מומהרת.

עם תוספת קלה לתקציב (40-50₪) גם R7 250 נכנס והוא טוב משמעותית מחברו הזול במעט.

פורסם

אני עתיד לפרסם את ה- HD6850 שלי למכירה בימים הקרובים במחיר של 300 ש"ח.

 

הכרטיס בן 3, עבר לאחרונה פירוק וחידוש של משחה טרמית - תקין ועובד בצורה מעולה.

אתה מוזמן ליצור קשר בה"פ במידה וזה מעניין אותך.

×
×
  • תוכן חדש...