Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה מפגש מעולה,שמחתי לראות את החברים שאני כבר מכיר,וכמובן שמחתי להכיר את החדשים.

רז, סנדור לא יצא לי להגיד לך שלום,אלטר תפס אותי לשיחה ארוכה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מביא ווקס נוזלי של אופטימום 3\2 בקבוק ב60 ש''ח.

מביא 3\2 בקבוק V7 60 ש''ח.

מביא חיבור מקציף לצינור גינה ב150 ש''ח.

 

היי אני מנסה לשלוח לך הודעה אבל התיבה שלך חסומה...

פורסם

רז בסופו של דבר קראתי על ה V7 באוטוסטור והבנתי שלא יזיק לי אחד, אם נפגש בעתיד אשמח לקנות,חבל שלא קראתי את כל הכיתוב על הבקבוק.

 

סה"כ נוכחות מרשימה, כ 13 רכבים בשיא בערך, קצת פחות מ 20 אנשים (רופני סחב ביאריס את כל המשפחה)

 

ההדגמות היחידות שאלטר ביצע היו על כמה השכל שלנו יכול לספוג דיבורים על דיטיילינג, מסתבר שלכל אחד יש גבול.

בכל מקרה הוא תרם למפגש וענה בצורה חופשית על המון שאלות שלנו בנוגע לדיטיילינג, על זה כל הכבוד לו.

 

את האמת שלא שמתי לב שמישהו צילם, אבל בגלל שכמה אנשים מהפורום שלא הגיעו למפגש ביקשו ממני להראות להם מה הם הפסידו צילמתי כמה תמונות חובבניות מאותה נקודה שעמדתי.

2zz2mgtdaobt.jpg

mmwmqyhxotnu.jpg

jmkldyqmn22d.jpg

nl4mjytzjmgz.jpg

20140627_134357.jpg

20140627_134414.jpg

Miata ND2

 

פורסם

נראה מאד נחמד.בפעם הבא אולי ניתן להזיז את תחילת המפגש טיפה יותר לכיוון שעה שתיים.מאד רציתי להגיע אבל רק בשלוש סיימתי לעבוד ולהגיע בארבע בטח כבר היה מאוחר.(וגם האוטו היה מלוכלך :oops:)

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

98civic,היקר!

תודה על העצות ייעול בקשר להתנהלות המפגש, באמת לא הייתה צריך. הייתה כאן התגמשות לכלל ולשומרי השבת בפרט.(היה לי מבחן בבוקר + הגשת עבודה והספקתי בקצב שיא) ובכל זאת מי שביקש שנבוא לקראתו בתאריך לא הגיע למפגש כלל! (חוץ מחבר פורום אחד), ויותר מזה הודיע שהוא לא מגיע בזמן שהמפגש כבר נערך.

אז בואו נשמור על השרשור כ"שרשור חוויתי שלאחר מפגש,תמונות ופרגון".

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

זאת לא הייתה הצעת ייעול.שכחתי להוסיף סימן שאלה בסה"כ בסוף משפט.וגם שבת נכנסת בשבע וחצי.אבל בסדר הרוב קובע.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

סוויק אני דווקא איתך , מפגשים (של מועדון החמש לדוגמא, אבל לא רק) נערכים בשעות אחר הצהריים ולא באמצע היום, אני פיניתי במיוחד את השעות האלה כדי להגיע.

גם אני בעד שהמפגש הבא יאוחר במקצת.

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...