Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום בהיר מלא בשמש אני ואבא שלי יצאנו לקניות נכנסו לרכב הפעלנו מערכת נסענו לקניות

הגענו שעה וחצי בסופר אחרי שלקחנו הכל ואחרי שעברנו את הקטע של הקופה .

יצאנו התחלנו להעמיס את הקניות בבגאז עד שאני בא מקדימה של האוטו לזרוק משו פתאום אני רואה

את הדבר הזה וחשכו עיניי נהיה לי חרא מצב רוח זה קרה אתמול אני בבאסה עד עכשיו!

איך פותרים זה לא כל כך שריטה עמוקה, הוא נתן שפשוף בפנס והשאיר צבע שחור על הקצה ..

ואיפו שהלדים בערפל גם יש שם שפשוף טובה שום דבר לא עמוק אבל המון נזק

בואו ניתן לתמונות לדבר:

yzmy1t1didy0.jpg

 

igonmyjftxga.jpg

 

0ymkjmdizumd.jpg

 

מה אותם אומרים איך אפשר לסדר את זה?

מעיכות אין רק שפשופים

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

חשבתי שהדבר רציני לפי מה שכתבת,בפועל יש גרועים הרבה יותר.

פוליש יעזור,ולגבי הפנס יש פלסטאיקס שזה פוליש מיוחד לפלסטיק.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
חשבתי שהדבר רציני לפי מה שכתבת,בפועל יש גרועים הרבה יותר.

פוליש יעזור,ולגבי הפנס יש פלסטאיקס שזה פוליש מיוחד לפלסטיק.

 

בישבילי זה גרוע אני לא יכול להסתכל על זה ,

זה ממש מעצבן :(

ומה לגבי הצבע השחור שנשאר על הפנס זה לא יורד עם הציפורן שניסיתי ..

אתה יכול אולי קצת יותר לפרט באיזה חומרים להצטייד ומאיפו הכי כדאי לקנות?

או שעדיף לשלם 250שקל לפוליש ווקס וללכת לעשות אצל בעל מקצוע ?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

זה שלא הצלחת להוריד עם הציפורן זה לא פרמטר,יש חומרים לכל דבר.

דבר נוסף,עליך להצטייד בפד ייעודי לפוליש,ופוליש רצוי שיהיה באמצע לא גס ולא עדין מידי ניתן להשיג אצל ויקס,אוטוסטור או בסניף הקרוב אליך באוטו דיפו. פלסטאיקס זה פוליש מיוחד לפלסטיק כדוגמת הפנסים,הוא גם נמצא באחת מהחנויות שציינתי. שטוף את האזור הפגוע במים וסבון,בצע פלסטלינה ביסודיות,ובצע פוליש על האזורים הפגועים,אם יש צורך בצע כבר פוליש על כל הטמבון. לסיום הגן באמצעות ווקס/אוטם צבע.

אם אתה רגיש לפגיעה כזו לא הייתי מציע לך להתקרב למכון שלוקח על פוליש 250 שח,העבודה שלהם תהיה בהתאם למחיר הנמוך וזה עוד נאמר בעדינות רבה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)
זה שלא הצלחת להוריד עם הציפורן זה לא פרמטר,יש חומרים לכל דבר.

דבר נוסף,עליך להצטייד בפד ייעודי לפוליש,ופוליש רצוי שיהיה באמצע לא גס ולא עדין מידי ניתן להשיג אצל ויקס,אוטוסטור או בסניף הקרוב אליך באוטו דיפו. פלסטאיקס זה פוליש מיוחד לפלסטיק כדוגמת הפנסים,הוא גם נמצא באחת מהחנויות שציינתי. שטוף את האזור הפגוע במים וסבון,בצע פלסטלינה ביסודיות,ובצע פוליש על האזורים הפגועים,אם יש צורך בצע כבר פוליש על כל הטמבון. לסיום הגן באמצעות ווקס/אוטם צבע.

אם אתה רגיש לפגיעה כזו לא הייתי מציע לך להתקרב למכון שלוקח על פוליש 250 שח,העבודה שלהם תהיה בהתאם למחיר הנמוך וזה עוד נאמר בעדינות רבה.

 

כמה בערך כל זה עולה כל מה שאני צריך?

יש מצב תעשה לי רשימה

1.

2.

ותרשום בדיוק מה אני צריך וכמה עולה,

כי אמיתי איתך אני לא יודע בזה כלום לא מבין בזה שום דבר.

ואני מפחד לעשות לבד כדי לא לעשות עוד נזק לאוטו,

אם תוכל להסביר לי איך משתמשים בפד לפוליש, רק אבל אין לי מכונת פוליש או שאיך עושים

את זה

בגלל זה אין לי מושג מה מו מי

עריכה:יש לך אולי פייסבוק היה יותר קל ככה

עריכה אחרונה על ידי xMasTer0fDw

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
קודם תקרא קצת על הדיטיילינג ופוליש. לגבי עלויות מחירים, פוליש 60 ש"ח, כאן. פד פוליש כאן עלות 40 ש"ח. זה הפלסטאיקס שעולה 25 ש"ח כאן. תקרא טוב את המדריך, אתה גם מוזמן לקרוא את הפוליש הידני שאני עשיתי לרכב, כאן

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
קודם תקרא קצת על הדיטיילינג ופוליש. לגבי עלויות מחירים, פוליש 60 ש"ח, כאן. פד פוליש כאן עלות 40 ש"ח. זה הפלסטאיקס שעולה 25 ש"ח כאן. תקרא טוב את המדריך, אתה גם מוזמן לקרוא את הפוליש הידני שאני עשיתי לרכב, כאן

 

אני אשמח עכשיו לקרוא, ראיתי הפרסום הזה שלך לפני כמה זמן אבל ראיתי תמונות נהנתי מהם ויצאתי לא היה לי כוח לקרוא את הכל

אבל עכשיו שאני צריך את זה בשמחה אני יקרא ואיישם את זה.

המחירים למוצרים שנתת הם ממש נוחים אבל מה עם פלסטלינה אמרת שצריך גם לא?

ותגיד כדי לתקן את הפנס והצבע השחור שנשאר עליו, אני צריך פד נוסף או שלא? באותו פד שהשתמשתי לשטוף אותו ליבש אותו ולשים עליו

את הפלסטאיקס ולעשות וזהו?

תגיד יש לך פייסבוק או סקייפ או אפילו ווצאפ פשוט ככה כל הודעה יקח המון זמן וסתם אני יחפור לך יותר מידי

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
יכולת להתחיל ולסיים במשפט "בואו ניתן לתמונות לדבר".

וותר על הפלסטאקס, השתמש באותו בפוליש לרכב.

כן אמרו לי כבר,

יש מצב אתה מסביר לי שלב שלב ?

פה או בפייסבוק עדיף בפייסבוק או ווצאפ ככה יותר מהר

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

מאיפה אתה בארץ?

אני מוכן לעבוד על הרכב ולמזער לך את הנזק.

המצב לא כזה גרוע, אל תיקח ללב (קח לריאות :lol:)

פורסם
מאיפה אתה בארץ?

אני מוכן לעבוד על הרכב ולמזער לך את הנזק.

המצב לא כזה גרוע, אל תיקח ללב (קח לריאות :lol:)

אני מאשדוד אני מאוד אשמח אם באמת מישהו יעזור לי!

מקווה שזה באמת לא כזה גרוע

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

בדיוק היום הייתי באשדוד :)

בכל מקרה, אם אתה מתכנן להיות באזור רחובות שלח ה"פ.

בינתיים תהנה מהחג...

פורסם
בדיוק היום הייתי באשדוד :)

בכל מקרה, אם אתה מתכנן להיות באזור רחובות שלח ה"פ.

בינתיים תהנה מהחג...

 

לא אחי אני לא היה חח אין לי רישיון בנתיים

האוטו של אבא שלי פשוט לא יכול לראות את זה

אז חשבתי לסדר את העניין

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...