Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אני מעוניין לקנות רכב יד 2 בתקציב של 20K ש"ח.

לאוטו תיהיה נסוע בין עירונית פעמיים בשבוע כ150 ק"מ כל כיוון וקצת עירונית בסופ"ש

אני מטלבת בין:

ניסאן אלמרה

פולקסווגן פאסאט 1.8 150 כ"ס

ואולי גם סובארו אימפרזה ניו אייג' 2.0

שלושתם בשנתונים 2002-2004

הייתי רוצה לשמוע על בעיות נפוצות במכוניות אלו, כמו גם צריכת דלק, ביטוח, אחזקה, איבזור וכו'

אני גם פתוח להצעות אם יש אוטו יותר אמין או סתם אחר...

P.S. השאיפה היא אוטו לתווך ארוך (שנתיים שלוש) וסיכוי גבוה שעוד שנה הנסוע תשתנה לרק עירונית.

תודה וחג שמח.

פורסם

היה לי אלמרה 2002 1.8 אוט 11 שנה.

אחלה אוטו.

הדבר היחיד שהוחלף הרבה היו הברקסים אך אולי טבעי לרכב כזה. הרכב היה האוטמטי הראשון שלי וגם הכבד ביותר.

פורסם

מצטרף להמלצה על אלמרה, התחזוקה של הפאסאט תהיה יקרה משמעותית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

במידה והרכב נועד להחזקה של עד שנתיים מציע לרכוש רכב שכבר עבר את הטיפולים הכבדים שלו כמו :טיימינג(במקרה של סובארו או פולקסווגן).

עכשיו היתרון של האלמרה זה שרשרת התזמון.

היתרון של הפולקסווגן זה הביצועים והנוחות של הרכב אבל הרכב בא עם טורבו ולכן זה עוד מכלול שעלול להפיל עלייך נזק כלכלי כבד במידה ומתקלקל(למרות שטורבו בדר"כ נחשב לחלק אמין).

היתרון של הסובארו הוא שהוא הטוב משני העולמות רכב חזק יחסית וללא טורבו.

חלפים של הגרמנייה יחסית יקרים לעומת החלפים של היפנים.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

ב 11 שנות שימוש 165K ק"מ מכל הסוגים והעונות אך נטייה לעירוני הררי סיימתי עם מעט יותר מ 10 קמ"ל

פורסם

אני בהחלט שוקל מאוד ללכת לכיוון האלמרה...

שמעון, אם אפשר לשאול, בכמה קנית את האלמרה?

אפשר עצות לגבי שאלות שכדאי לשאול ספציפית לגבי אלמרה? בעיות נפוצות....?

ראיתי הרבה שירשורים על בעיה בגיר. האם זה מחלה? או תקלה נקודתית?

פורסם

ממה שעולה בפורום זאת לא תקלה, ככה הגיר מתנהג (הבעיטה במעבר בין ראשון לשני). המיתוס אומר שחלקים של גרמניות יקרים יותר, אני יכול להגיד שנקודתית מספר חלקים שנתקלתי בהם באלמרה לא נשמעים זולים, לא יודע ביחס לרכבים אחרים, אחזקת רכב זה לא עסק זול, אין מה לעשות.

 

האלמרה שלי החזירה בין 10 ל 12 קילומטרים לליטר במהלך השנה (בתדלוקים נפרדים) שהרכב אצלי והממוצע השנתי עומד על 1:11.

 

סה"כ רכב יפני עם מנוע גמיש זריז מאד בעיר ומשייט יפה מאד בבינעירוני (2500 סל"ד ב 110קמ"ש).

שים לב שיש רמות אבזור שונות שכוללות גם הבדל בכמות כריות האויר מעבר למערכת מולטימדיה ועוד שטויות.

אין ניתוק של כרית אויר נוסע ואין איזופיקס, אם זה משמעותי עבורך.

×
×
  • תוכן חדש...