Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מתקין טוב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר מתקין טוב באיזור חיפה ??? אבל לא סתם מתקין , אחד שיודע לעשות חיתוכים יפים בדלתות ואולי אני יצתרך גם הגבהה...

פורסם

אוטוס פחות או יותר יודעים מה הם עושים אבל דווקא ב"חיפה רדיו" יש את בעל הבית שקוראים לו שי והוא מתקין ברמה ....

כל כלב בא יומו ! :onfire:

פורסם
אוטוס פחות או יותר יודעים מה הם עושים אבל דווקא ב"חיפה רדיו" יש את בעל הבית שקוראים לו שי והוא מתקין ברמה ....
א-שי אינו בעל בית בחיפה רדיו אלא מנהל שכיר ,

ב-אני מסכים עם העובדה שהחנות היא איכותית אולם אם אתה לא מכיר אותו או את הבעלים אז המחיר שתקבל להתקנה סטנדרטית הוא יהיה מאוד גבוהה

ג-הם כמעט ולא עובדים עם אוטופרט אלא עם רדיומילאנו (JL ) ואפריל (אלפיין -JVC) ככה שהתקנה איכותית שכוללת איטום הם לא עשו,מה שכן שי היה הראשון בחיפה לפני 5-6 שנים שידע מה זה קומפוננט והחשיבות שברמקולים הקדמיים...ליצירת במה והאזנה נכונה.

 

כלומר למי שיש כסף להתקנה בחיפה רדיו ובן חמו עדיף שישים 80 שח דלק וייסע לכיוון המרכז ששם ההתקנות כמו שאלעד ביקש הן סטנדרטיות

פורסם
אוטוס פחות או יותר יודעים מה הם עושים אבל דווקא ב"חיפה רדיו" יש את בעל הבית שקוראים לו שי והוא מתקין ברמה ....

סלח לי, אבל שי לא ממש ידע על מה הוא מדבר (לפני שנה וחצי לפחות). התקנות טובות (=כמו שצריך - מבחינת חיווט) הם עושים, אבל מצחיק לראות אצל שי באוטו, אקוולייזר 21 ערוצים (אם אני לא טועה), שעולה 500$, רק בשביל שיתפקד כקרוס אובר אקטיבי-עלק.

כשבאתי אליהם עם ההייבריד 6 שיתקינו לי, שי צחק עליי שאין מצב בעולם שהם מסוגלים לעמוד ב-150 וואט RMS, ואחרי כמה זמן גם החלפתי מגבר אצלו ל-JLAUDIO וגישרתי אותו רק לקומפוננט... והמתקין שלו שצחק עליי גם כן שאין סיכוי שהקומפוננט יחזיקו מעמד עם הגישור - חיבר את המגבר לגמרי הפוך כאילו אין לו מושג איך לחבר מגבר. הצליל נשמע מוזר וכשניסיתי לשחק עם הפיידר בין שמאל לימין - שמתי לב שאין הפרדה, ואז חיברתי הכל מהתחלה וקיבלתי איכות כמו שצריך.

בפעם האחרונה שהייתי בחיפה רדיו, הבנתי ששי מדבר הרבה - כי יש לו גישה לציוד. אבל איך דברים עובדים - הוא צריך עוד ללמוד.

 

ב-אני מסכים עם העובדה שהחנות היא איכותית אולם אם אתה לא מכיר אותו או את הבעלים אז המחיר שתקבל להתקנה סטנדרטית הוא יהיה מאוד גבוהה
נכון ב-100% :mm_yeah: אבל אני אוסיף - שאם מישהו רוצה התקנה טובה, אפשר בהחלט ללכת לחיפה רדיו! הם עושים חיווט טוב באוטו. אבל אחרכך, בואו למפגש, שנכוון לכם את המגבר כי יש מצב שדברים שם לא ממש מחוברים כמו שצריך :lol: .
פורסם
סלח לי, אבל שי לא ממש ידע על מה הוא מדבר (לפני שנה וחצי לפחות). התקנות טובות (=כמו שצריך - מבחינת חיווט) הם עושים, אבל מצחיק לראות אצל שי באוטו, אקוולייזר 21 ערוצים (אם אני לא טועה), שעולה 500$, רק בשביל שיתפקד כקרוס אובר אקטיבי-עלק.

כשבאתי אליהם עם ההייבריד 6 שיתקינו לי, שי צחק עליי שאין מצב בעולם שהם מסוגלים לעמוד ב-150 וואט RMS, ואחרי כמה זמן גם החלפתי מגבר אצלו ל-JLAUDIO וגישרתי אותו רק לקומפוננט... והמתקין שלו שצחק עליי גם כן שאין סיכוי שהקומפוננט יחזיקו מעמד עם הגישור - חיבר את המגבר לגמרי הפוך כאילו אין לו מושג איך לחבר מגבר. הצליל נשמע מוזר וכשניסיתי לשחק עם הפיידר בין שמאל לימין - שמתי לב שאין הפרדה, ואז חיברתי הכל מהתחלה וקיבלתי איכות כמו שצריך.

בפעם האחרונה שהייתי בחיפה רדיו, הבנתי ששי מדבר הרבה - כי יש לו גישה לציוד. אבל איך דברים עובדים - הוא צריך עוד ללמוד.

 

נכון ב-100% :mm_yeah: אבל אני אוסיף - שאם מישהו רוצה התקנה טובה, אפשר בהחלט ללכת לחיפה רדיו! הם עושים חיווט טוב באוטו. אבל אחרכך, בואו למפגש, שנכוון לכם את המגבר כי יש מצב שדברים שם לא ממש מחוברים כמו שצריך :lol: .

כנראה רוב המתקינים באיזור חיפה הם כאלו, כאילו הם עברו קורס בהתקנת חיווט בלבד.

בTOP SOUND שבחיפה הם עושים עבודה של חיווט ברמה ממש גבוהה, אולם הידע שיש שם למתקינים שואף ל-א-פ-ס. ואני אומר את זה ברצינות רבה.

אהה כן, גם המחירים שם הם אסטרונומים , מחיר לסט FNQ עולה באיזור 3500 ש"ח! WTF????

 

עריכה: הם גם לא יודעים לעבוד עם דינאמיט, אבל ממש לא יודעים!:x

 

ג'ניה

:king:

פורסם

אדי - זה חיפה רדיו, ולא כמו השם של התחנה ברדיו... :)

כמו כן, חיפה רדיו = לא להתקרב:

יקר, זיון שכל, אופציה לגניבת הרכוש שקנית שם גבוהה, חוסר מקצועיות.

אני מדגיש גם זיון שכל, כי אין להם מושג מה הם עושים, ומדברים כ"כ הרבה מה אתה צריך ואיך זה לא יהיה טוב ועוד..

רוצה מקצועיות?

תדע בדיוק מה אתה רוצה, מה אתה צריך, ועם הרשימה הזו - לאחר שתמחרו לך אותו, תדגור להם על הראש.

זאת אומרת לשלם להם על העבודה ש א ת ה מכתיב להם, לא הם לך.

 

(דעתי)

גל

פורסם
המחירים ברדיו חיפה לא כול כך גבוהים.....

למשל התקנת מגבר כולל חיוט 200שקל מה רעה?

לא רע... אבל אין להם ממש מחירון על התקנה - או לפחות אני לא זוכר אחד כזה. שי נותן לך מחיר לפי כמה שקנית. אבא שלי תמיד הולך לעשות שם התקנות של דיבוריות וכל מיני כאלה, אז שי נתן לי מחיר טוב (ודפק אותי במחיר בפעם השניה שבאתי לשם) על התקנה והכל... אבל אחרי שהחלפתי מגבר אצל חיפה רדיו גם כן, החיבור הלא נכון של המגבר גרם לוופר אחד להישרף (למרות שאני חושב שהיה בו פגם בכל מקרה, אבל נאשים את המתקין :x ).

פורסם
אדי - זה חיפה רדיו, ולא כמו השם של התחנה ברדיו... :)

כמו כן, חיפה רדיו = לא להתקרב:

יקר, זיון שכל, אופציה לגניבת הרכוש שקנית שם גבוהה, חוסר מקצועיות.

אני מדגיש גם זיון שכל, כי אין להם מושג מה הם עושים, ומדברים כ"כ הרבה מה אתה צריך ואיך זה לא יהיה טוב ועוד..

רוצה מקצועיות?

תדע בדיוק מה אתה רוצה, מה אתה צריך, ועם הרשימה הזו - לאחר שתמחרו לך אותו, תדגור להם על הראש.

זאת אומרת לשלם להם על העבודה ש א ת ה מכתיב להם, לא הם לך.

 

(דעתי)

גל

גל אני אומר לך אצלינו בשישי אחר הצוהריים הכיי טוב לעשות בנייה והתקנה:lol:
פורסם
EDDY כמה עולה אצלכם להחליף מנורה בפנס אחורי? :wink:

איתי מדברים על מחירים אל תשכח.

ובשבילך ויטלי, כלקוח של פעם ראשונה - חינם, ושתייה עלי ;)

×
×
  • תוכן חדש...