Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה רכב הייתם קונים???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דובר על רכב בתקציב של 100K

לגבי בדיקת עלויות בשנה , זה תלוי מה חלון הזמן שבו אתה מבצע את הבדיקה

כך שהמקרה הפרטי שלך לא רלוונטי.

 

לגבי ביטוחים ב-4000 ש"ח, חבר טוב שלי (בעלים של פולו 16V) היה שמח לשמוע איפה אתה מבטח את הפולו ביטוח מקיף ב-2000 ש"ח.

אני אשמח למסור לו, תודה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

דבר ראשון , יש גם פולו 16V ב100 אלף, ודווקא סביר להניח שרכב בעלויות כאלה

יהיה יותר חדש ותקין מאשר פולו שנת 97....

דבר שני, הביטוח זה קומבינה אישית , היו כמה מקומות אחרים שבדקתי וזה עלה 2400-2500 ככה שההפרש לא מאוד גדול.

דבר שלישי , מה הקשר לחלון הזמן?

חלון הזמנים שלי זה מרץ 2002 עד מרץ 2003.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 11000 שח (העלתי את הסכום עקב בקשת הקהל) לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

ראשית, רכב חדש לא בא בחשבון - בתקציב כזה אין להשיג רכב ספורטיבי חדש היום (היאריס T לא עושה לי את זה, בעין לפחות) .

הבחירה שלי תהיה לכן באחת מהשתיים הבאות :

א) 156 2 ליטר טווין - ספארק ידנית .

ב) 306 GTI-6 .

לא בהכרח בסדר הזה :wink:

 

טל.

פורסם

אני היתי קונה 206 XS..

ולא שם מערכת!!!

עדיף כבר לקנות מערכת, לא להתקין אותה, ללכת לבן זו#ה שדופק אותם ולמסור את המערכת בשלמותה. רק שלא יפרוץ ת'אוטו. :evil:

 

אופס, קניתי אותה לא מזמן :))

---------------------------------------

---------------------------------------

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 9000 שח לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

אין בנמצא רכב מעניין שאפשר לתחזק אותו ב-9000 ש"ח בשנה כולל ביטוחים !

 

פולו 16V.

עברה שנה.

ביטוחים 4000 ש"ח.

טסט: 1000 ש"ח

תקלות : אפס. (טפו טפו טפו)

תחזוקה : החלפת צמיגים ב1500 ש"ח (לא קורה כל שנה).

סה"כ הוצאות : 6500 ש"ח.

טיפולים שאלת? 200 ש"ח כל הרכיבים לטיפול, נוסיף עוד 500 לעצי ריח ושטויות

וסיימנו עם 7000 ש"ח בשנה ועוד בהגזמה...

צפי לשנה הבאה : 5500 ש"ח....

 

עד כאן דו"ח הוצאות.

 

אגב, ב-100 אלף אין שום ספק שהייתי לוקח בימר 6 צילינדר ידנית (גם הייתי מחפש שנים כזאת ...)

 

אזהרה: ציניות לפנים!!

 

מה מעניין בפולו 16V?

 

:wink:

 

רוני

 

זהירות : ציניות....

 

מעניינת בערך כמו סיטרואן סקסו (אם תגיד VTS זה לא יסתיר את העובדה שזאת סיטרואן!!), אולי קצת יותר.

נתתי אותה בתור דוגמא בלתי יאומנת לרכב שהאחזקה שלו מתחת ל-9000 ש"ח בשנה.

לא בתור רכב שהייתי קונה ב-100 אלף.

יש בה עוד כמה תכונות כגון נוחות , איכות הרכבה, מנוע מצויין , בטיחותית , לא גורמת לבן אדם להכיר את בעל המוסך בשמו הפרטי וכ'ו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תאמינו לי בתקציב של 11 אלף לשנה ו 100 אלף שקל

הייתי לוקח איזה ב.מ.וו קופה עם מנוע 3000 (סידרה 3)

תהתקציב היה מספיק לי לבטח אותה ועוד את המערכת ועוד היה נשאר הרבה כסף בצד

מענין איזה שנה אפשר לקחת :?::?::?:

 

 

נ.ב.

רוני שמע איל צודק ב 100% אתה אולי לא אוהב פולו אני אישית גם לא אוהב פולו אבל יש אנשים שכן כל אחד והעדפות האישיות שלו אתה לא יכול להגיד שזה אוטו משעמם גם אם נהגתה כבר באחד כזה כל אחד והטעם שלו...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
ברצוני לעשות סקר קטן

אם היו נותנים לכם תקציב של 100 אלף שקל

איזה רכב הייתם קונים?

אבל יש כמה כללים קטנים: יש לכם 2500 שח למערכת

ואסור לקנות רכב בפחות מ 100 ולשפר אותו במה שנשאר.

וגם יש לכם עד 11000 שח (העלתי את הסכום עקב בקשת הקהל) לשנה להחזיק אותו וזה כולל ביטוחים טיפולים והכל חוץ מדלק.

בקיצור איזה רכב לדעתכם הוא הרכב האולטימטיבי?

 

תתנו שם חברה דגם ושנה של אותו רכב

ותזכרו אסור לעבור את הסכומים הנ''ל :!::!::!:

 

אני נוהג בו.

 

רמז:

|

|

v

פורסם

שלוש אופציות

1) פיאט קופה במצב מצויין

2) מיאטה

3) 306 GTI 6

 

 

ובקשר לעלויות אחזקה, ברשותי 106 ראלי כשנה וחודשיים. אם נבחן הוצאות שנתיות:

 

טסט 1300

ביטוחים 4700

טיפול 300

טיפול לאחר קנייה 1200 (בשנה הראשונה היה טיפול אחרי קניה, בשנה השנייה היו צמיגים באותו מחיר)

 

סה"כ 7500 ש"ח

 

אפשר להחזיק אותו ב10,000 לשנה ( בלי דלק כמובן)

פורסם

אני הייתי מביא לארץ פורד אסקורט MK1 RS2000 משופרת, ההוצאות לא גדולות (אספנות) וההנאה עצומה...

 

ואם אי אפשר לייבא אז הייתי קונה סדרה 3 קופה מודל 95 צבע כחול כהה או ירוק

ומטייל כל היום.....

 

הנה מצאתי משהו יפה שאפשר לקנות ב100K כולל מיסים ומשלוח...

 

פירוט:

1958 Cadillac Coupe De Ville 2dr Hardtop.

 

Nice running, driving car. Has newer non original interior. Has some lower body rust. Easily repaired. Drive home for $5,995

 

תמונה:

 

http://www.valleymotorsofwinona.com/images/Inventory/23277Q35.jpg

haters will hate

פורסם
אני הייתי מביא לארץ פורד אסקורט MK1 RS2000 משופרת, ההוצאות לא גדולות (אספנות) וההנאה עצומה...

 

ואם אי אפשר לייבא אז הייתי קונה סדרה 3 קופה מודל 95 צבע כחול כהה או ירוק

ומטייל כל היום.....

 

הנה מצאתי משהו יפה שאפשר לקנות ב100K כולל מיסים ומשלוח...

 

פירוט:

1958 Cadillac Coupe De Ville 2dr Hardtop.

 

Nice running, driving car. Has newer non original interior. Has some lower body rust. Easily repaired. Drive home for $5,995

 

תמונה:

 

http://www.valleymotorsofwinona.com/images/Inventory/23277Q35.jpg

 

יש סיבה שהפסיקו לייצר את המכוניות האלה...

 

מי לעזזל צריך תא מטען כזה גדול :!::!::!:

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
אני הייתי מביא לארץ פורד אסקורט MK1 RS2000 משופרת, ההוצאות לא גדולות (אספנות) וההנאה עצומה...

 

ואם אי אפשר לייבא אז הייתי קונה סדרה 3 קופה מודל 95 צבע כחול כהה או ירוק

ומטייל כל היום.....

 

הנה מצאתי משהו יפה שאפשר לקנות ב100K כולל מיסים ומשלוח...

 

פירוט:

1958 Cadillac Coupe De Ville 2dr Hardtop.

 

Nice running, driving car. Has newer non original interior. Has some lower body rust. Easily repaired. Drive home for $5,995

 

תמונה:

 

http://www.valleymotorsofwinona.com/images/Inventory/23277Q35.jpg

 

יש סיבה שהפסיקו לייצר את המכוניות האלה...

 

מי לעזזל צריך תא מטען כזה גדול :!::!::!:

המאפיה :wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כן האא יותר פשוט להעמיס גופות...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

×
×
  • תוכן חדש...