Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום אני מחפש מישו סוכן או חברה שתוכל לבטח סיאט איביזה 1.4 ידני ספורט 2012 במחיר שהוא לא מוגזם. הנני נהג חדש בן 23

סוף נהג חדש במאי השנה וסוף נהג צעיר בספטמבר. דיברתי מקודם עם החברת של צ׳מפיון מוטורס והציעו לי חובה ומקיף ב14 אלף, מוגזם לפי דעתי. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, מדובר בביטוח מקיף וחובה.

עריכה אחרונה על ידי Nsice
פורסם

14K???? בשביל איביזה???

אתה בטוח שהם לא שמעו "אסטון מרטין" במקום "סיאט איביזה"?

בכל מקרה לדעתי בכל חברת ביטוח רגילה (ביטוח ישיר וכו') הביטוח לא אמור לעבור את ה7K .

בנוסף אם אתה רוצה להוזיל עלויות תבקש להוריד את כל השרותים הלא ממש נחוצים שלהם (גרר, ביטוח חלונות, רכב חלופי וכו').

הם תמיד מכניסים את זה אוטומטית להצעת מחיר.

 

 

עריכה:

לא ראיתי שאתה גם נהג חדש מצטער.

בכל מקרה 14K זה מוגזם מאוד לדעתי כשאני הייתי נהג חדש נהגתי על בי4 2500 חדשה וזה עלה לי באזור ה12 K.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

14 זה מוגזם לרמת גניבה, קח הצעות מחיר מביטוחים שונים- סוכנים וחברות, תמצא את העסקה שהכי משתלמת ותנהג בראש שקט.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אומנם לא ביטחתי איביזה אבל לא מזמן ביטחתי פיאסטה ידנית 2012.

פניתי לכל הגופים הישירים, כולל ביטוח לעבודי מדינה (אישיתי עובדת מדינה), וביטוח למועדון ״חבר״ כל ההצעות היו גבוהות יותר מהצעה שיקבלתי מסוכן הביטוח באזור מגורי ובנוסף יש למי לפנות ולא רק מוקד טלפוני.

פנה לכמה סוכני ביטוח באזור מגורייך, תתפלא שלמרות כל הפרסומות, דווקא סוכני הביטוח לפעמים זולים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...