Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש - נצמד לימין יותר מדי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טריק שלימד אותי מורה הנהיגה - על מכסה המנוע יש פסים של העיצוב. תבקש ממשהו לעמוד בפינה הימנית של הפגוש אך שיזוז 20-30 ימינה כשהוא מקביל לקדמת הפגוש. כשאתה יושב במושב הנהג דמיין קו ישר שעובר בינך לבין האיש. הקו הזה חוצה את פס העיצוב. זכור את הנקודה הזו על הפס וכשאתה נוהג תמיד תדע כשאתה מתסכל על הנקודה הזאת, בסוף הקו זה הקצה של הרכב.[ATTACH=CONFIG]369091[/ATTACH]

ממזמן לא נהגתי על רכב שאני מצליח לראות את מכסה המנוע שלו. (כמעט) כל מכסי המנוע יורדים בשיפוע כלפי חזית הרכב כך שלא רואים אותם.

כ

פורסם

בדיוק, ולכן הפתרון האבסולוטי מושתת על אותו עיקרון, רק טיפה שונה. בכביש בו יש סימון שול ימני, דאג שהפס הצהוב יתמקם במרכז השמשה שלך, בחלקה התחתון. אם נק׳ המרכז לא מספקת, בחר נק׳ ימינה מהמרכז ( כלומר מיקום הרכב יהיה יותר שמאלה מהפס). חפש מגרש ריק עם פס ישר וכוונן עצמך לנק׳ בה תרגיש נוח ( כחצי מטר מהפס).

אתה יכול אפילו לשים מדבקה קטנה על השמשה בנקודה שבחרת , עד שתלמד את מידות הרכב ומיקומו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

צורת נהיגה נכונה היא שהמבט קדימה כך שניתן להבחין בדרך/בתנועה/בסכנות, התמקדות על הכביש דרך נקודה על השמשה גורמת להשפלת מבט ואי הבחנה במה שקורה על הכביש וכל דבר קטן יפתיע את הנהג.

×
×
  • תוכן חדש...