Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד במקרה של תאונה (קלה - בלי גורם שני, נכנסתי לסיבוב והחלקתי לתוך מעקה ונזק קל מאוד לאופנוע וגם לרוכב,) מה עושים? מתקשרים לכל העולם כמו בתאונה עם רכב, משטרה וכו'...

יש את מי תבוע?, יש איך לקבל כסף חזרה לתיקון האפונוע?

סתם ישבתי וחשבתי לי, ורציתי לדעת למקרה חס וחלילה ובעתיד אני יקלע לסיטואציה דומה.

פורסם
נגיד במקרה של תאונה (קלה - בלי גורם שני, נכנסתי לסיבוב והחלקתי לתוך מעקה ונזק קל מאוד לאופנוע וגם לרוכב,) מה עושים? מתקשרים לכל העולם כמו בתאונה עם רכב, משטרה וכו'...

יש את מי תבוע?, יש איך לקבל כסף חזרה לתיקון האפונוע?

סתם ישבתי וחשבתי לי, ורציתי לדעת למקרה חס וחלילה ובעתיד אני יקלע לסיטואציה דומה.

קודם כל בודקים טוב מאוד שאתה שלם לחלוטי, אם יש לך איזו שהיא סיבה ותהייה הקלה ביותר לחשוב שמשהו לא בסדר מתחילים בחדר מיון.

 

אם אין לך ביטוח (מקיף) ומדובר בתאונה עצמית ללא תרומה של אף אחד אחר מתקשרים למנהל הבנק.

 

אם אין נזק גוף ואין את מי לתבוע לא בטוח שתרצה שתגיע משטרה, בכל מקרה אחר לשיקולך בהתאם לנסיבות התאונה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

תאונה קלה או לא קלה

 

דבר ראשון שאתה עושה זה לא לזוז מהמצב שבו נפלת

הדבר הבא זה לאט לאט לנסות להזיז את הרגליים והידיים

והדבר האחרון זה לנסות לסובב את הגוף (במידה ולא עלית על שום כאבים בגפיים)

אם משהו כואב ובמיוחד באזור הגב, אל תזוז - חבל עלייך

 

זה אוליי נשמע מטומטם אבל זה לפעמים ההבדל בין לצאת עם גבס לכמה חודשים ולבין להיות בכיסא גלגלים

פורסם

לתבוע? את מי יש לך לתבוע חוץ ממקיף?

את מע"צ?

בכל אופן ולמשטרה אם הכל בסדר ולא נפגעת גופנית לא כדאי להתקשר.

יש לי חבר שעשה תאונה בשטח, משהו מאוד לא נעים שבר את האף על KLX 250.

נשלל רשיונו לשנה.

 

הכי טוב לא לעשות תאונות!

יום טוב

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
לתבוע? את מי יש לך לתבוע חוץ ממקיף?

את מע"צ?

בכל אופן ולמשטרה אם הכל בסדר ולא נפגעת גופנית לא כדאי להתקשר.

יש לי חבר שעשה תאונה בשטח, משהו מאוד לא נעים שבר את האף על KLX 250.

נשלל רשיונו לשנה.

 

הכי טוב לא לעשות תאונות!

יום טוב

מה קרה לכלב?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

צורחים...כמו ילדה קטנה שאיבדה את המחק גרפילד שלה..אחר כך מכוונים את השפריצים של הדם על מכוניות עוברות..אחר כך...מגלים ..שקטיעת רגל תוך כדי תאונה..זה לא דבר כזה כואב...עד הרגע שאתה רואה את הרגל מטר ממך....אחר כך..מקללים את הרגע שיש לך טוקמן ..והעדפת לקנות סגריות במקום כרטיס חיוג...אחר כך..מדליקים סיגרייה...

 

זהו..בגדול..

 

אה..ותיקח פרטים מכל דבר שזז...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
לא הבנתי אותך...

הסקוטר מתייחס (לדעתי) לסיפור ה:"בדיוק עבר שם כלב/חתול/ג'רף/לוויתן וגרם לאיבוד השליטה באופנוע"

המהדרים מראים אפילו איפה בדיוק פגע אותו כלב אלמותי באופנוע. במקרה זה כמובן שהתאונה כבר לא עצמית ולכן לא באשמת הרוכב. המשטרה מצידה לא בדיוק תחפש כלב כדי לתבוע אותו...

 

והכלב? הוא עסוק באותו רגע בתאונה אחרת...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
הסקוטר מתייחס (לדעתי) לסיפור ה:"בדיוק עבר שם כלב/חתול/ג'רף/לוויתן וגרם לאיבוד השליטה באופנוע"

המהדרים מראים אפילו איפה בדיוק פגע אותו כלב אלמותי באופנוע. במקרה זה כמובן שהתאונה כבר לא עצמית ולכן לא באשמת הרוכב. המשטרה מצידה לא בדיוק תחפש כלב כדי לתבוע אותו...

 

והכלב? הוא עסוק באותו רגע בתאונה אחרת...

יש אולי במקרה תקדים משפטי לתאונת אופנוע וכלב ים? ..:lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

דווקה בתאונה של אותו אחד לא היה שום כלב.

הבחור נסע מהר בשטח שהוא לא מכיר (טעות ראשונה), וראה כמה רמפות נחמדות (בדיעבד) וקפץ אותם ונחת בדיוק על קצה רמפה אחרת, ובואו נגיד ככה שהוא אותת עם אף!

במשפט שהיה לו, היה כתוב באחד הסעיפים

*נהיגה שלא כחוקי השטח (ראיתי את זה בעינים)

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
יש אולי במקרה תקדים משפטי לתאונת אופנוע וכלב ים? ..:lol:

לא תאמין כמה הייתי קרוב לזה ביום שישי, כל השבת אני עסוק בלשלוף קרפיונים מהשונרקל שקוואסקי דחפו בקדימה של האופנוע ואיזה מהנדס שיכור כיוון אותו ישר לפנים במקום למעלה.

 

אגב, השליח שנשאב לרם אייר ולא יצא בסטופי פשוט הסתבך ברשת של המסנן, למסירה תמורת סימנים מזהים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

קווסקי+ראם אייר גדול= אממ... יש לך ZX 12?

 

:-)

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
דווקה בתאונה של אותו אחד לא היה שום כלב.

הבחור נסע מהר בשטח שהוא לא מכיר (טעות ראשונה), וראה כמה רמפות נחמדות (בדיעבד) וקפץ אותם ונחת בדיוק על קצה רמפה אחרת, ובואו נגיד ככה שהוא אותת עם אף!

במשפט שהיה לו, היה כתוב באחד הסעיפים

*נהיגה שלא כחוקי השטח (ראיתי את זה בעינים)

אני ארמוז בעדינות: גם בתאונות האחרות שאני מתאר לא בדיוק היה כלב. זה לא מפריע לאף אחד להגיד שהיה. בטח גם באמת היה אחד. אם לא ממש בתאונה בטח ממש קרוב. מה זאת אומרת קרוב? באיזור, יענו בסביבה. לפחות באותו איזור חיוג....

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
אני ארמוז בעדינות: גם בתאונות האחרות שאני מתאר לא בדיוק היה כלב. זה לא מפריע לאף אחד להגיד שהיה. בטח גם באמת היה אחד. אם לא ממש בתאונה בטח ממש קרוב. מה זאת אומרת קרוב? באיזור, יענו בסביבה. לפחות באותו איזור חיוג....

הבנתי את הפואנטה!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...