Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ארמוז בעדינות: גם בתאונות האחרות שאני מתאר לא בדיוק היה כלב. זה לא מפריע לאף אחד להגיד שהיה. בטח גם באמת היה אחד. אם לא ממש בתאונה בטח ממש קרוב. מה זאת אומרת קרוב? באיזור, יענו בסביבה. לפחות באותו איזור חיוג....

יש הרבה כלבים בבית גוברין...אה?

 

ד"א..אני שמעתי..שהחלו למכור אופנועי ספורט עם כלב :lol: ...אתה יודע..בשביל התרוץ.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
יש הרבה כלבים בבית גוברין...אה?

 

ד"א..אני שמעתי..שהחלו למכור אופנועי ספורט עם כלב :lol: ...אתה יודע..בשביל התרוץ.

סוף סוף תאונה ללא כלב, בטח בפורום של חוקרי תאונות הסיפור הזה הפך ללהיט.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
סוף סוף תאונה ללא כלב, בטח בפורום של חוקרי תאונות הסיפור הזה הפך ללהיט.
מיבצע לחברי הפורום..בלעדי!!!

suz.jpg

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
מיבצע לחברי הפורום..בלעדי!!!

מאיפה אתה מביא את כל זה? מאיפה כל המוזה?

:loco::crazyeyes:roflmao::screwy:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

טוב אחרי כל הבדיחות וההלצות קצת רצינות :

1. עשית תאונה . . לא נורא תבדוק שאתה בסדר (שלם ויכול להניע את כל הגפיים וכל האצבעות ) במידה ולא הזמן אמבולנס !!!!!!!! ואל תזיז את האופנוע !!!!!!

2. יופי אתה שלם - לא משנה אם יש לך רק שריטונת או שפשופים בכל חלקי הגוף ( תקנה מיגון הולם !!!)

לך למיון !!!!

3. במידה ועשית ביטוח חובה ( כמו שכולנו אמורים לעשות ) אל דאגה הביטוח ישלם את ההוצאות הרפואיות ( רק אל תשכח לציין שמדובר בתאונת דרכים לפקידה במיון )

4. לך למשטרה ותודיע על תאונה ( תוך ציון פרטי האירוע , זמן , עדים וגורם לעניין{ראה המלצות בהערות שאר החברים המלומדים } , ונזק - כלומר אל תשכח להביא לחוקר צילום של הדפים מהמיון )

5.גש לסוכן הביטוח שלך ותמלא הודעה על תאונה תוך צירוף כל המסמכים הרלוונטים ( אישור מהמשטרה , הדפים מהמיון ,אישור על ימים שהחסרת מהעבודה, שמות עדים וכו' - כמובן לשמור על כל דפי המקור !!!!! ולהגיש צילומים ברורים בלבד !!!)

6. לאחר מס' חודשים יקרו 2 דברים

א. יגיע צ'ק בדואר - אם אתה מרוצה תפדה אותו -אם לא גש לעורך דין שמתמחה בתביעות נגד חברות ביטוח.

ב. יגיע חוקר מטעם הביטוח שישאל אותך שאלות לגבי האירוע - גש לעו"ד !!!

7. ועכשיו לCATCH אם החוקר ( במשטרה ) יגיע למסקנה שאתה אשם בתאונה אתה עלול להיות נטול רישיון למס' חודשים/שנים/צמיתות ( מחק את המיותר ) .

 

אבל בשיא הרצינות - בכל מקרה לך למיון אפילו אם לא עשית ביטוח אני מכיר מישהו שאחרי מספר ימים הפסיק לזוז, וזאת לאחר שמספר ימים החליק עם האופנוע החלקה קטנה אבל התברר שהוא הזיז חוליה . . .

אל תיקח סיכון !!!!!!!

הערה חשובה :

אין לראות באמור לעיל כיעוץ משפטי מחייב ואין אני אחראי לכל שימוש אסור במידע האמור לעיל

תהנו!!!!

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מקווה שעניתי . . .

מוזמן לשאלות בפרטי . .

 

בשביל זה הקפצת את האשכול מההסיטוריה? "מקווה שעניתי"?

ענית 17 יום לפני כן...

עכשיו אתה מקפיץ זאת מעלה? עכשיו?

 

קרא בבקשה שוב את כללי הפורום, כדי שלא תהיה זו הודעתך האחרונה איתנו...

 

 

האשכול לא ננעל ולו רק בגלל ההשקעה של הנשיא בקובץ מיוחד וההשקעה שלך בתשובה ארוכה ורצינית.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אם כבר השרשור הקופץ אז הסקוטר מנצל את ההזדמנות להזכיר כלל ברזל שאסור להתעלם ממנו.

 

 

תמיד, אבל תמיד אחרי תאונה ללכת למיון.

לפני למעלה מחודש הסקוטר החליק, הסקוטר הרגיש שלם לבד ממכות יבשות זניחות. לאחר שיקול דעת מעמיק (שכלל התלבטות בין שריפת 3 שעות במיון או ליווי האופנוע למוסך) הסקוטר החליט שאפשר לוותר על המיון.

 

לאחר 6 שבועות נאלץ הסקוטר לעבור לצורך אחר לחלוטין בדיקת C.T זמן קצר אחרי הבדיקה מתקשרים לסקוטר ומבקשים ממנו לחזור על הבדיקה, מתברר כי הסקוטר סובל מנזק פנימי אליו לא היה מודע, נזק שעלול להסתבך ולהחריף.

 

מוסר השכל: לא משנה איך אתם מרגישים תעברו קודם דרך המיון.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...