Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה flow (סטיישן)- לחץ אוויר בגלגלים


אריאל 25
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הייתי רוצה לבקש את עזרתכם בפענוח השאלה כמה לחץ אוויר יש למלא בצמיגים של הסיאט איביזה שברשותי.

מצורף קובץ צילום של המדבקה שבמיכל הדלק,קשה לי להבין למה כל עמודה מתייחסת, אין סימון ברור וחד משמעי ואשמח אם תוכלו לסייע לי להבין מה המשמעות של הטבלה הזו.

תמונה (1).jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחצי אוויר בצמיג קר.

יחידות המידה בשימוש בארץ הינם PSI (פאונד לאינץ' רבוע) ומוצגת כאן במספרים של ה30+. המספרים ליד הינם ביחידות של BAR.

טור ימני מתייחס לרכב בתצורת סדאן ציר אחורי, אמצעי תצורת האטצ'בק/סטיישן ציר אחורי, ושמאלי שתי התצורות ציר קדמי.

שורה ראשונה - עומס רגיל ברכב, שורה שניה - עומס מלא, שורה שלישית - לחץ אוויר בגלגל ספייר (שאני מניח שהוא בגודל מלא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה, אבל בכל זאת אתה יכול אולי להגיד לי יותר במדויק? אני רכב סטיישן, לרוב נוסע 2 מבוגרים מקדימה ושני תינוקות מאחורה, עם תא מטען מלא לרוב. כמה אני צריך למלא?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תא המטען עמוס במטען כבד ולא סתם נפח, כנראה שאישית הייתי בוחר בערך של כ-35 PSI גם קדימה וגם אחורה.

שוב, הדגש הוא על לחץ ניפוח בצמיג קר (נסיעה קצרה עד למקום הניפוח).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קצת פחות...32-34, כן.

לשימוש ברכב שהינו שוטף ורגוע ולא ספורטיבי, לדעתי לפחות המשמעות של ה2-3 PSI האלו לא יהוו הבדל משמעותי.

כל עוד לא מדובר בחריגה גבוהה כלפי מעלה או מטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...